Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:34:49 GMT

شیراز پیشرو در پاسخگویی به آزمایش‌های تشخیصی کووید19

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۶۵۸

شیراز پیشرو در پاسخگویی به آزمایش‌های تشخیصی کووید19

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که این دانشگاه در پاسخگویی آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید 19 در سطح کشور، پیشرو محسوب می‌شود.

مهرزاد لطفی یکشنبه ۱۷ فروردین در نشست بررسی اقدامات مجموعه سلامت فارس در مقابله با کروناویروس افزود: پاسخگویی به آزمایش‌ها و نمونه گیری‌های انجام شده، ظرف ۲۴ ساعت انجام می‌شود که این موضوع در کشور بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز نه تنها پاسخگوی نمونه گیری‌های مربوط به کرونا در شیراز، بلکه پاسخگوی دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب پنج جنوب کشور بوده و با استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌های خود به خدمت رسانی به مردم می‌پردازد.

رئیس علوم پزشکی شیراز، بر لزوم رعایت کردن فاصله هوشمند از سوی کارمندان، اجرای طرح فاصله گذاری در ادارات و دورکاری کارکنان ستادی نیز تاکید کرد.

 به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست روند توزیع ماسک، عملکرد آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در سطح شیراز و استان از سوی رئیس دانشگاه و اعضای ستاد مقابله با کرونا بررسی شد.

محسن مقدمی، معاون آموزشی دانشگاه و رئیس کارگروه علمی مبارزه با کروناویروس نیز ضمن تبیین اقدامات پیش‌بینی شده در مراکز آموزشی درمانی، درباره از سرگیری خدمات درمانی الکتیو، گزارشی ارائه داد.

علی اکبری، معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست، از برگزاری نشست‌های مشترک معاونت درمان دانشگاه با سازمان نظام پزشکی شیراز و انجمن دندانپزشکی شیراز، با هدف برنامه ریزی برای خدمت رسانی به مردم خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز کروناویروس پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود