Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:18:38 GMT

درگذشت امام جمعه نسیم شهر براثر عارضه قلبی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۰۱۸

درگذشت امام جمعه نسیم شهر براثر عارضه قلبی

حجت الاسلام حاج شیخ احمد محسن زاده امام جمعه فقید نسیم شهر به لقاء الله پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حجت الاسلام حاج شیخ احمد محسن زاده امام جمعه فقید نسیم شهر سحرگاه امروز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۹۹ به ملکوت اعلی پیوست.

 

بر اساس این گزارش امام جمعه نسیم‌شهر که ۶۶ سال داشت، که در مدت حیات خود، حوزه علمیه حضرت جوادالائمه (ع) برادران و بقیه‌الله (عج) خواهران را راه اندازی کرد و به تبلیغ معارف اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و نگارش مقالات، کتاب‌ها و خطبه‌های وحدت آفرین و دشمن شکن متعدد پرداخت.

 

گفتنی است که آن مرحوم از سال ۱۳۸۷ به مدت ۱۲ سال به عنوان امام جمعه نسیم‌شهر انتخاب شد و از دو روز گذشته بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان بستری بود و این فقید بزرگ در قم به خاک سپرده می‌شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: عارضه قلبی امام جمعه نسیم شهر درگذشت امام جمعه نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد

روح الله سرگزی  اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران در برابر هر گونه سیل احتمالی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان آمادگی دارند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در مسیرهای ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان طی روز جاری بوده است.

محسن حیدری اظهار کرد: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان گزارش باران مخابره شد که تاکنون در زاهدان ۳.۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر باران باریده است.

وی بیان کرد: بارش های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان، پنجشنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق، در برخی نقاط تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. برای شمال استان از جمعه وزش باد در برخی ساعات و گرد و خاک انتظار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید