Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:09:06 GMT

ساخت تونل‌های ضدعفونی هوشمند در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۳۲۹

ساخت تونل‌های ضدعفونی هوشمند در تبریز

تونل‌های ضدعفونی هوشمند امروز برای اولین بار در تبریز توسط گروه صنعتی ماشین‌سازی تبریز راه‌اندازی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونل‌های ضدعفونی هوشمند امروز توسط گروه صنعتی ماشین‌سازی تبریز راه‌اندازی و رونمایی شد.

این تونل‌ها یکی از نیازهای ضروری در شهر تبریز بود که به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تونل‌های ضدعفونی هوشمند بوده و به‌صورت اتوماتیک کار می‌کنند و در بیمارستان‌ها و ادارات همچون مجموعه‌ها و سازمان‌ها چنین امکاناتی نیاز بود و کارخانه ماشین‌سازی تبریز موفق به راه‌اندازی و ساخت این تونل‌ها شده است.

میر هادی قره‌سید رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص تولید اولین تونل ضدعفونی کننده هوشمند در کشور توسط شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه با اشاره به فرمایش «مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که جوانان موتور پیشران حرکت کشور هستند» اظهار داشت: در روز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، باری دیگر همانند همیشه، شاهد ابتکار و هوشمندی مدیران جوان و با انگیزه کشور بودیم.

وی افزود: در فضایی که ویروس کرونا جهان را تحت‌الشعاع قرار داده و امکانی برای تبدیل تهدیدها به فرصت ایجاد کرده است، امروز شاهد خبری بودیم که مجموعه صنعتی ماشین‌سازی تبریز از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در شهر اولین‌ها تبریز همیشه قهرمان، اولین تونل ضدعفونی هوشمند را تولید کرد و طی روزهای آینده این تونل به تولید انبوه می‌رسد و نقش بسزایی در افزایش سلامت محیط‌های متراکم و پرجمعیت ایفا می‌کند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این مصداق بارز تبدیل بحران به فرصت و حرکت هوشمندانه و انقلابی عزیزانمان در مجموعه صنعتی ماشین‌ساز است.

انتهای پیام/60002/س/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز تونل رفاه اجتماعی ضدعفونی ماشین سازی تبریز صنعتی ماشین تونل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود