Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@04:39:18 GMT

مرحوم «سی» و عصبانی‌ترین علی کریمی دنیا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۶۸۴

مرحوم «سی» و عصبانی‌ترین علی کریمی دنیا

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهایی که کرونا مثل آب خوردن جان می‌گیرد، مهاجم سابق نفت آبادان بر اثر تصادف رانندگی جان خودش را از دست داد. خبر درگذشت فونیکه سی غافلگیرکننده بود؛ بازیکنی که طی ۳۲ بازی ۲۰ گل برای نفت آبادان زد و درخشان‌ترین روز حضورش در این تیم هم مربوط به هت‌تریک برابر پرسپولیس بود. از قضا از آن روز خاص، خاطره‌ای عجیب به جا مانده است که شاید بازخوانی‌اش در این شرایط جالب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روز پنجم بهمن ۹۰ بود که نفت در مسابقه برگشت لیگ یازدهم در آبادان با نتیجه ۴ بر ۲ پرسپولیس را شکست داد. آن روزها پرسپولیس به شدت با بحران اشتباهات دروازه‌بانش مواجه بود و البته میثاق معمارزاده هم مقابل نفت یکی از بدترین نمایش‌هایش را ارایه داد. بعد از بازی فونیکه سی به سمت علی کریمی رفت و پیراهن او را که در این بازی یک گل به ثمر رسانده بود به یادگار گرفت. جادوگر هم پیراهن مهاجم مالیایی نفت را با خودش به رختکن برد، اما آنجا بلافاصله بعد از آنکه چشمش به میثاق افتاد، پیراهن را به سمت او پرتاب کرد و گفت: «بیا تو این لباس را ببر. ببر که همیشه جلوی چشمت باشد و یاد شاهکار امروزت بیفتی.»

پرسپولیس در لیگ یازدهم بسیار بد بسته شده بود و کلی بازیکن ضعیف و ناکارآمد شاکله اصلی تیم را تشکیل می‌دادند. در این میان علی کریمی که به نوعی تک‌ستاره تیم بود، تلاش زیادی به خرج می‌داد تا گلیم سرخ‌ها را از آب بیرون بکشد، اما فوتبال بازی یک‌نفره نیست و طبیعتا تقلای آقای شماره هشت هم به جایی نمی‌رسید. حالا فونیکه‌سی دیگر در این دنیا نیست و پیراهن علی کریمی هم به نشانه طلایی‌ترین روز فوتبال او، به بخشی از میراث این بازیکن فقید تبدیل شده است. روحش شاد.

کد خبر 498128 برچسب‌ها باشگاه صنعت نفت آبادان باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان باشگاه پرسپولیس علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است