Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@19:46:07 GMT

مرگ بیش از ۶۰۰ نفر طی یک روز در انگلیس بر اثر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۰۰۴

ساعت 24-بیش از ۶۰۰ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در انگلیس جان خود را از دست دادند و آمار بیماران کرونایی نیز در این کشور شتاب گرفته است.

براساس آمار لحظه به لحظه که از سوی پایگاه داده‌ای «ورلد او مترز» در ارتباط مبتلایان به کرونا منتشر می‌شود، آمار بیماران کرونایی در انگلیس روند پرشتابی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این آمار تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۱۹ نفر در انگلیس بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین طی شبانه روز گذشته، ۵۹۰۳ نفر به آمار بیماران مبتلا به کرونا در انگلیس افزوده شده است.

براین اساس، مجموع کل مبتلایان به کرونا در انگلیس به ۴۷۸۰۶ نفر رسیده است. همچنین آمار کل فوت شدگان بر اثر کرونا در انگلیس به رقم بی سابقه ۴۹۳۲ نفر رسیده است.

انگلیس اعلام کرده که تا کنون ۱۹۵۵۲۴ نفر از شهروندان خود را مورد آزمایش کرونا قرار داده است.

از مجموع بیش از ۴۷ هزار بیمار کرونایی در انگلیس، حال ۱۵۵۹ نفر وخیم گزارش شده است.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در انگلیس بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن