Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:11:30 GMT

کشف چهار محموله کالای قاچاق در الیگودرز

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۰۳۴

کشف چهار محموله کالای قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ عباس محمدی  فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: با تلاش ماموران انتظامی الیگودرز و هماهنگی دستگاه قضایی چند محموله قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط و ۵ نفر نیز دستگیر شدند.

او افزود: ۲ دستگاه کامیون حامل ۳۰ تن جو قاچاق که ازنهاوند به مقصد یزد بارگیری شده بود که در ایست بازرسی پاسگاه خمه توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدی ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر از یکدستگاه کامیون بنز مقدار ۱۴ تن و ۵۰۰ کیلو جو فاقد مجوز کشف شد.

او اظهارداشت: در عملیاتی مجزا نیز سه کامیون حامل ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم خوراک ماهی فاقد مجوز و وانت بار حامل یک تن تخم مرغ که از اصفهان بارگیری شده بود توقیف شد.

فرمانده انتظامی الیگودرز ارزش ریالی این محموله‌ها را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این عملیات‌ها ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۵ نفر نیز دستگیر شدند.

محمدی ضمن هشدار به عوامل قاچاق ارزاق مورد نیاز مردم گفت: در این شرایط که مردم با بیماری کرونا و پس از آن مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، متاسفانه عده‌ای بدنبال سودجویی می‌باشند که نیروی انتظامی برای برخورد با این افراد مصمم می‌باشد.

او افزود: شهرستان الیگودرز برای قاچاقچیان نا امن است و ما بشدت کنترل و برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر  فرمانده انتظامی دشتستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا،حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد کرده و تعداد ۴ دستگاه خودرو را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو،تعداد۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارکهای مختلف ، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی های خارجی و ۵۰۰بسته انواع کاپوچینو که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۶میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی