Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در اخبار شبکه ۵ اظهار کرد: علی رغم اینکه مردم در روز طبیعت با ما همکاری خوبی داشتند، اما طی دو روز گذشته شاهده تغییر جدی در تردد در سطح شهر تهران بودیم و این مسئله موجب شد تا میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراجعه مردم به بیمارستان‌ها ۲۵ درصد افزایش یافت

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بستری بیماران در بخش عادی به اندازه ۲۵ درصد و در بخش‌های ویژه به میزان ۱۵ درصد رشد داشته است. همچنین در میزان مراجعه افراد به مراکز درمانی نسبت به روز گذشته ۲۸ درصد رشد داشته ایم.

زالی تاکید کرد: مردم باید همکاری بیشتری با ما داشته باشند و دولت باید تمام شرایط حضور نیافتن مردم را درسطح شهر اجرایی کند. افزایش تردد‌ها باعث بروز مشکلات متعددی برای ما و افزایش میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌شود.

او تاکید کرد: مسائل اقتصادی و مشکلات کسبه از جمله مسائلی است که باعث افزایش تردد‌ها در سطح شهر می‌شود، اما متاسفانه باید بگویم که برخی از شرکت‌های خصوصی مصوبه‌های ستاد را تمکین نکرده و قوانین را رعایت نمی‌کنند، به طوری که برخی از افراد با ما تماس گرفته و گله‌مند بودند از اینکه حتی برخی از مسئولان اداره‌های دولتی بنا بر تشخیص خودشان عمل می‌کنند و ما این مسئله را به استانداری تهران بازگو کردیم.

زالی ادامه داد: متاسفانه برخی از اداره‌جات بخشنامه دولت را اجرا نمی‌کنند و این مسئله سبب افزایش میزان بار مراجعه مردم به بیمارستان‌ها می‌شود.

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: باید تصمیم‌های بازدارنده و جدی‌تر در تهران بکار بگیریم و بسته‌های حمایتی و تشویقی برای افراد آسیب پذیر در نظر گرفته شود.

او گفت: میزان مراجعه مردم به بیمارستان افزایش چشمگیری داشته است. وضعیت ما در زمینه کنترل بیماری در تهران مطلوب نیست و حجم بالای مراجعات طی دو روز گذشته سبب افزایش فشار بر روی تیم‌های درمانی می‌شود و به دلیل حجم بالای کار آن‌ها دچار خستگی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس مراجعه مردم به بیمارستان ها میزان مراجعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

سید زاهدین چشمه خاور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اشاره به ترانزیت دو میلیون و 17 هزار و 976 تن کالا از پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی مهران در سال گذشته، اظهار داشت: از این میزان 64 هزار و 626 تن به صورت تخلیه در مرز و 18 هزار و 621 تن به صورت ترانزیت صادراتی (حمل یکسره) بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، افزود: 22 هزار و 257 تن نیز از این میزان کالا به صورت ترانزیت خروجی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان ترانزیت خروجی و تخلیه در مرز توسط 79 هزار و 935 دستگاه کامیون انجام شده است، گفت: همچنین در این بازه زمانی بیش از یک میلیون و 912 هزار تن ترانشیپمنت نیز از این مرز انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل (1401) افزایش 22 درصدی  داشته است.

چشمه خاور تصریح کرد: این افزایش از مرز مهران نشان‌دهنده رونق تجارت و بازرگانی بین ایران و کشورهای همسایه و همچنین ثبات و امنیت در منطقه است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران