Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس نیز چند روز پیش در صفحه شخصی توئیترش از ابتلای خود به بیماری کووید-۱۹ خبر داده و اعلام کرده بود که خود را در قرنطینه قرار داده است. اکنون نشانه های این بیماری در نامزد باردار او نیز دیده شده است.

کد خبر 498109 برچسب‌ها كروناويروس انگلیس - بوریس جانسون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس انگلیس بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در نشست خبری مشترک ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس با استولتنبرگ دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو، خبرنگاری از دبیر کل ناتو سوالی پرسید که در اقدامی عجیب به جای اینکه او پاسخ دهد، ریشی سوناک صلاحیت او را برای پاسخ به این پرسش مناسب ندانست که اقدامی عجیب در عرصه دیپلماتیک توصیف شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سوال خبرنگار این بود:" می‌خواهم از آقای استولتنبرگ سوالی بپرسم و آن این است که در همه نظرسنجی‌ها در بریتانیا، معلوم شده است که پس از برگزاری انتخابات امسال، دولت دیگری در بریتانیا بر سر کار خواهد آمد بنابراین، چه قدر این وعده‌های آقای سوناک را جدی می‌گیرید؟ و برای اقدامی احتیاطی، آیا با احزاب رقیب دولت هم گفتگو می‌کنید؟
به محض پایان پرسش خبرنگار و پیش از اینکه دبیر کل ناتو سخنی بگویدریشی سوناک گفت: " با احترام به آقای استولتنبرگ، فکر می‌کنم مناسب نباشد که ایشان درباره امور داخلی بریتانیا صحبت کنند. "
تحلیل گران معتقدند علت هراس ریشی سوناک از ورود به امور داخلی انگلیس روشن است. به گفته آنان دولت انگلیس مدت هاست برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌ها و کاهش نارضایتی‌های مردمی، تلاش می‌کند افکار عمومی را به بیرون از این کشور منحرف کند.
جیم کوران تحلیل گر مسائل سیاسی در این باره می‌گوید:" این جا در بریتانیا، موضوع برای مردم پیچیده نیست و همه، ناکامی‌های دولت را درتحقق وعده هایش مانند کاهش صف میلیونی بیماران منتظر درمان، بحران گرانی ها، بحران افزایش نا امنی و مشکلات اجتماعی لمس کرده اند و از همه مهمتر رویکرد دولت در نظامی گری و حمایت بی، چون و چرا از اسراییل را درک کرده اند و دولت تلاش می‌کند با انحراف افکار عمومی فقط از شکست سخت‌تر در انتخابات پیش رو خود را برهاند. اما موضوع فلسطین سبب شد نقاب از چهره سیاستمداران برداشته شود و اکنون نظر نامزد‌های نمایندگی درباره حقوق فلسطینیان به معیاری مهم در رای دادن مردم مبدل شده است بسیاری از مردم به هواداران رژیم تروریست و نژادپرست اسرائیل در انگلیس رأی نخوهند داد و این برنگرانی‌های حامیان این رژیم افزوده است که یک باخت بزرگ برای آنهاست".
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس بدهی‌های دولت این کشور به بیش از ۲ تریلیارد و ۷۰۰ میلیارد پوند رسیده است که بالاترین میزان در تاریخ این کشور است، اما این شرایط موجب نشد ۳ میلیارد پوند دیگر به اوکراین کمک نظامی نکند. انگلیس از سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۲ میلیارد پوند به اوکراین اختصاص داده است. "
به گفته نخست وزیر انگلیس، تا شش سال آینده ۲.۵ درصد تولید ناخالص داخلی این کشور صرف امور نظامی خواهد شد و بودجه نظامی انگلیس از حدود ۶۰ میلیارد پوند کنونی به بیش از ۸۷ میلیارد پوند خواهد رسید که مانند اغلب کشور‌های عضو ناتو بالاترین میزان پس از جنگ سرد است.

 

 


با صدا‌ها:
ریشی سوناک - نخست وزیر انگلیس
جیم کوران - تحلیلگر مسائل سیاسی
--------------------

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان