Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:01:07 GMT

اهداء 18 فقره جهیزیه به زوج‎های نیازمند اقلید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۵۷۱

اهداء 18 فقره جهیزیه به زوج‎های نیازمند اقلید

به همت بسیج سازندگی سپاه اقلید 18 فقره جهیزیه با اعتباری بالغ ‎بر 200 میلیون تومان به زوج‎های نیازمند این شهرستان اهدا شد.

فرمانده سپاه اقلید در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به اهدای جهیزیه به زوج‎های نیازمند شهرستان اظهار داشت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع)، 18 فقره جهیزیه با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان به زوج‏های جوانی که توسط حوزه‏ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شناسایی شدند، اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی صالحی با بیان اینکه این اقدام در راستای طرح‎های محرومیت‌زدایی سپاه و به همت بسیج سازندگی صورت گرفت، عنوان کرد: اقلامی ازجمله یخچال، تلویزیون، فرش، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی و...به زوج‎ها تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: این کالاها با تأمین هزینه 60 درصدی توسط سپاه و مشارکت 40 درصدی خانوارها تهیه شد و می‌کوشیم در آینده با کمک خیران، کمک بیشتری به نیازمندان جامعه ارائه دهیم.

صالحی با اشاره به همت سپاه و بسیج در کمک و خدمت‎رسانی به مردم، بیان داشت: از اسفندماه 98 تاکنون 340 بسته معیشتی با اعتباری بالغ‌بر 60 میلیون تومان بین محرومان و نیازمندان شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اقلید فرمانده سپاه مهدی صالحی اهدای 18 فقره جهیزیه اعتبار 200 میلیون تومانی طرح های محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس