Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «علی اکبر جاویدان» عصر یکشنبه در حاشیه نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از راه های استان کرمانشاه اظهارداشت: از مجموع این خودروها، ۷۱۸ دستگاه اعمال قانون و مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از طرح فاصله گذاری اجتماعی مربوط به توقیف یک ماهه خودروهای متخلف است که تاکنون ۲۶۳ خودرو روانه پارکینگ شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان یادآورشد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۳۱ نقطه استان کرمانشاه با حضور ماموران پلیس راه، راهور و انتظامی اجرایی می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: از دیگر اقدامات پلیس در این راستا عودت ۳۳ هزار و ۹۱۸ دستگاه خودرو به مبداء خود و ممانعت از ورود و یا خروج آنها بوده است.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمعه هشتم فروردین آغاز شده، افزود: این طرح قرار است تا روز چهارشنبه ۲۰ فروردین تداوم یابد و پلیس به عنوان مجری اجرای آن، قاطعانه عمل خواهد کرد.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اولویت اول کشور در روزها و هفته های جای است، گفت: همه ما در این خصوص مسوول و موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

رییس پلیس استان کرمانشاه، غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و گفت: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح های مقابله ای همراهی نکنند نمی توان کار خاصی از پیش برد.

وی در پایان از همکاری و همراهی اکثر مردم با پلیس در راستای اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و همچنین ممنوعیت های ایجاد شده طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین برای حضور در تفرجگاه ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد کنترل و مهار کرونا باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خودرو فرمانده انتظامی استان قانون ماموران پلیس گذاری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی طرح فاصله گذاری اجتماعی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه