Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:20:20 GMT

ممنوع شدن حضور نشاکاران غیربومی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۲۱۱

ممنوع شدن حضور نشاکاران غیربومی در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران گفت: با توجه به همزمانی فصل زراعی و شیوع ویروس کرونا استفاده از کارگران غیر بومی در شالیزار‌های مازندران ممنوع است.

او با بیان اینکه فرمانداران و دهیاران مسئولیت اجرای این مصوبه استانی را دارند، گفت: مکانیزه نبودن بخش قابل توجهی از فعالیت‌های کشاورزی سبب حضور کارگران فصلی شده است و بانک کشاورزی مکلف است برای خرید ماشین آلات کشاورزی و تشویق کشاورزان برای کشت مکانیزه تسهیلات لازم را به آن‌ها پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین زادگان از شالیکاران استان خواست با توجه به راه اندازی بانک‌های نشا علاوه بر رعایت نکات بهداشتی نشا‌های مورد نیاز خود را از این بانک‌ها تهیه کنند.

شهید فر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با بیان اینکه هر ساله حدود ۱۵۰ هزار نفر روز کارگر فصلی در شالیزار‌های استان مشغول می‌شوند، گفت: بیشتر این کارگران مازندرانی هستند و تعداد کارگران غیر بومی که برای فصل کشت از استان های دیگر به مازندران می‌آیند اندک است.

او هدف گذاری جهاد کشاورزی استان مکانیزه کردن نیمی از فرایند کشت برنج در سال زراعی جدید اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود حدود ۱۰۰ هزار هکتار از ۲۱۳ هزار هکتار شالیزار‌های مازندران مکانیزه کشت شود.

رئیس جهاد کشاورزی مازندران گفت: به این منظور ۳۵۰ دستگاه نشاکار جدید به کشاورزان مازندران تحویل شد.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مکانیزاسیون کشاورزی شیوع ویروس کرونا کارگران کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد

سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل عدم تامین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای زنان هوادار باشد. 

tags # تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد