Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@16:18:16 GMT

استاندار تهران: کاهش ٤٢ درصدی مصرف بنزین

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۳۱۷

استاندار تهران: کاهش ٤٢ درصدی مصرف بنزین

استاندار تهران اعلام کرد: مصرف بنزین با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ٤٢ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی گفت: ۱۴ مبادی ورودی و خروجی استان با ۷۰۰ نیرو در سه شیفت کنترل می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای فاصله گذاری اجتماعی تاکنون نیز ۴۵ هزار و ۳۳۶ بازدید و نظارت از سوی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اماکن مختلف صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی اضافه کرد: تاکنون ١٠٩ بازدید توسط فرماندهی انتظامی شرق استان و دو هزارو ٤١٨ بازدید توسط فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و در مجموع ۴۷ هزار و ۸۶۳ بازدید و نظارت از اماکن مختلف استان به عمل آمده است.

استاندار تهران همچنین گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۱۶ فروردین یکهزار و ٤٨ واحد صنفی در حوزه فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ۷۳ صنف در حوزه شرق استان و ۷۶۵ واحد صنفی در حوزه غرب استان و در مجموع یکهزار و ٨٨٦ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۶۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: بر اساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه ۱۸۹ هزار و ۷۹۰ آزمایش از ۹۵ آزمایشگاه تشخیصی از ظهر دیروز تا امروز (۱۷ فروردین) تعداد ۲۴۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۲۲۶ مورد رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۲ هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت ادامه داد: ۴۰۵۷ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

وی از مردم خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir وضعیت خود را درباره ابتلا به ویروس کرونا اظهار کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031qs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بنزین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد