Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پرسپولیس به حمایت از اسطوره مرحوم این تیم پرداخت.

طرفداری- در روزهای اخیر، تنش دیگری میان هواداران پرسپولیس و استقلال پیش آمده است و طرفداران دو تیم پای سابقه و تاریخچه دو تیم و بازیکنان دو تیم را به وسط کشیده اند. کمال کامیابی نیا در واکنش به صحبت‌های مطرح شده درخصوص همایون بهزادی به حمایت از این اسطوره پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیابی نیا در اینستاگرامش نوشت:

پرسپولیس نامی با اصالت و پر افتخار در فوتبال ایران و حتی آسیاست. همان طور که بزرگانی دارد که آسیا به وجودشان افتخار می‌کند. یکی از این بزرگان مرحوم همایون بهزادی است؛ بزرگمردی که نامش برای همیشه‌ در تاریخ تالار مشاهیر فوتبال آسیا درج شده است. حالا برخی‌ها حرفا‌هایی را مطرح می‌کنند اما کیست که نداند این حرف‌ها از روی حسادت و عداوت گفته شده و پشیزی هم ارزش ندارد.
نه تنها هواداران پرسپولیس بلکه اهالی فوتبال در بزرگترین قاره جهان به اسطوره‌ای همچون مرحوم همایون بهزادی می‌نازند. این نام پرافتخار تا ابد در اذهان همه حک خواهد شد. مغرضان را هم بگذارید همان پشت سر این اسطوره حرف بزنند چرا که جای آنها دقیقا همان‌جاست...

منبع: طرفداری

کلیدواژه: همایون بهزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان

این گزارش تصویری در حال تکمیل شدن است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078694 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم