Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@14:47:27 GMT

عکس ؛ ابراز دلتنگی سرمربی ایتالیایی برای استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۶۵۰

عکس ؛ ابراز دلتنگی سرمربی ایتالیایی برای استقلال

طی روز‌های گذشته اتفاقاتی رقم خورد که نشام می‌دهد دل سرمربی سابق و ایتالیایی استقلال برای ایران تنگ شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های نامدار ایتالیایی در تازه‌ترین فعالیتش در فضای مجازی از دلتنگی آندره‌آ استراماچونی گفته و اعلام کرد او همیشه از ایران و استقلال به نیکی یاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی قبل استراماچونی هم متن جالبی منتشر کرد که نشان می‌داد دلتنگ استقلالی‌ها شده است. البته این مسئله باعث تغییر روی نیمکت استقلال نمی‌شود و او را دیگر در این تیم محبوبش در تهران نخواهیم دید، اما به هر حال استرا هنوز خود را یک استقلالی می‌داند و اخبار این تیم را دنبال می‌کند.

او مدعی است هنوز بابت دوران حضورش در استقلال از این تیم طلب دارد. آخرین بار استقلال ۱۶۰ هزار دلار به حساب استراماچونی واریز کرد تا این سرمربی ایتالیایی برگردد، اما وی پول را گرفت و نیامد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی استقلال استراماچونی آندره آ استراماچونی استراماچونی استقلال تیم استقلال سرمربی سابق و ایتالیایی استقلال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!