Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، یک رسانه کره جنوبی در مطلبی طی روزهای گذشته به دولتمردان این کشور توصیه کرد در مذاکرات با آمریکا بابت هزینه های استقرار نظامی تسلیم فشارهای این کشور نشوند.

روزنامه برخط «صدای مردم» چاپ کره جنوبی در روزهای گذشته در یادداشتی از مقامات این کشور خواست برابر فشارهای ایالات متحده تسلیم نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این مقاله اشاره شده که ایالات متحده به هیچ وجه خواستار افزایش سهم هزینه نظامی خود برای استقرار در کره جنوبی نیست.

در این یادداشت آمده است که مذاکرات سئول با واشنگتن در واقع به نفع ایالات متحده بوده است. این رسانه به دولت کره جنوبی یادآوری کرده که هرگونه اقدام نادرست در مذاکره با آمریکا، صدمات زیادی به مردم این کشور وارد خواهد کرد.

گفته می‌شود که آمریکا در مذاکره با کره جنوبی افزایش زیاد هزینه‌ها در نظر گرفته، اما کره جنوبی این افزایش را بسیار سنگین می داند. از زمان پایان جنگ کره در سال ۱۹۵۳، کره جنوبی میزبان حدود ۳۰ هزار تفنگدار دریایی آمریکا است. مردم کره جنوبی بارها در اعتراض به حضور نظامیان آمریکایی که باعث ایجاد مشکلات زیادی در این کشور شده‌اند، تظاهرات کرده و خواستار خروج ارتش آمریکا از این کشور هستند.

دو کشور آمریکا و کره جنوبی تاکنون چندین سری گفت‌وگوهایی را در خصوص موضوع تقسیم هزینه استقرار 28 هزار نظامی آمریکایی در شبه‌جزیره کره برگزار کردند اما تاکنون به توافقی در این زمینه دست نیافته‌اند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به طور مداوم تأکید کرده که کره جنوبی باید سهم بیشتری برای میزبانی نظامیان آمریکایی بپردازد. آمریکا خواستار بودجه پنج میلیارد دلاری در سال شده است که این پنج برابر بودجه‌ای است که کره جنوبی سال گذشته طبق یک قرارداد یکساله متعهد به پرداخت آن شده بود.

انتهای پیام/

104 / 361 آمریکا و کره جنوبی آمریکا کره جنوبی مذاکره با آمریکا ارتش آمریکا جنگ افروزی آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آمریکا و کره جنوبی آمریکا کره جنوبی مذاکره با آمریکا ارتش آمریکا جنگ افروزی آمریکا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!


به گزارش تابناک به نقل از شبکه «العربیه»، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: (به موقع) به غزه حمله نکردیم و با هفتم اکتبر مواجه شدیم... سریع حمله نکردیم و با حمله دقیق روبه رو شدیم... نتانیاهو همین الان به رفح برو!

در همین ارتباط نتانیاهو گفت که این رژیم نمی‌تواند خواسته‌های حماس را برای پایان دادن به جنگ بپذیرد، نیروها را از غزه خارج کند و به دنبال آن، این جنبش قدرت را در دست بگیرد.

وی همچنین با تکرار اهداف متوهمانه از جنایات در نوار غزه، ادامه داد: اسرائیل شرایطی را نمی‌پذیرد که تسلیم شود و تا زمان دستیابی به اهداف به جنگ خود ادامه خواهد داد.

این اظهارات درحالی بیان شده است که مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه در پایتخت مصر ادامه دارد و شبکه اخباریه قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه در هیات امنیتی مصر که میانجیگری در روند مذاکرات رژیم صهیونیستی و حماس را بر عهده دارد، افزود دو طرف درباره بسیاری از مسائل مورد اختلاف به اجماع رسیده‌اند.

دیگر خبرها

  • حماس: مقاومت تسلیم فشارها در مذاکرات نمی‌شود
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان