Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:31:48 GMT

چگونه نرم افزارهای پیشفرض آیفون را حذف کنیم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۰۱۰

چگونه نرم افزارهای پیشفرض آیفون را حذف کنیم

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های iPhone به صورت پیشفرض دارای نرم افزارهایی هستند که برخی از آن‌ها هرگز توسط کاربر استفاده نمی‌شوند و کاربران ترجیح می‌دهند این نرم فزارها را حذف کنند. نرم افزارهای پیشفرض قابل حذف در دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS فضای بسیار کمی از حافظه دستگاه شخص را اشغال می‌کنند بنابراین حذف کردن این نرم افزارها هیچ تاثیری در حافظه دستگاه کاربران ایجاد نخواهد کرد و تنها مزیتی که حذف کردن این نرم افزارها خواهند داشت، خلوت شدن صفحه اصلی گوشی کاربر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درصورتی که کاربر از نسخه آخر سیستم عامل iOS یعنی نسخه ۱۳ استفاده کند، می‌تواند بیشتر نرم افزارهای پیشفرض نصب شده روی گوشی خود را که شامل Apple Books، تقویم، ماشین حساب، مخاطبین، FaceTime، فایل، Home و... که تقریبا شامل تمامی نرم افزارهای موجود در گوشی به غیر از App Store و چند برنامه اصلی می‌شود را حذف کنند.

بیشتر بخوانید: مرور فیلم‌های ذخیره شده در Sentry Mode داخل خودرو 

حذف برخی از این نرم افزارها ممکن است بر عملکرد دستگاه کاربر تاثیر بگذارد، برای مثال با حذف کردن نرم افزار Music از دستگاه، کاربر دیگر امکان اجرای موسیقی با نرم افزار پیشفرض شرکت اپل را نخواهد داشت. از طرفی هم با حذف کردن برخی نرم افزار‌ها اطلاعات موجود در آن حذف نخواهد شد برای مثال با حذف کردن مخاطبین، اطلاعات مخاطبین از روی گوشی کاربر حذف نخواهد شد و صرفا آیکون این نرم افزار از گوشی کاربر پاک می‌شود.

حذف کردن نرم افزارها در iOS

برای حذف کردن این نرم افزارها در iOS 12 کافی است کاربر برای مدتی دست خود را روی آیکون مورد نظر نگه دارد تا آیکون‌ها شروع به لرزش کنند و سپس با انتخاب گزینه ضربدر نرم افزار مورد نظر کاربر حذف خواهد شد. در نسخه آخر سیستم عامل iOS نیز برای حذف کردن برنامه‌ها کاربر باید به وسیله فشار دادن طولانی مدت آیکون یا استفاده از قابلیت 3D Touch به منوی مربوط به هر نرم افزار دسترسی پیدا کند و با انتخاب گزینه Delete App نرم افزار مورد نظر خود را پاک کند.

بازگردانی نرم افزارهای پیشفرض حذف شدن در iOS

برای بازگردانی نرم افزارهای حذف شده در آیفون نیز کافی است به App Store رفته و نام نرم افزار مورد نظر جست و جو شود، لازم به ذکر است که در این مرحله احتیاجی به پرداخت نخواهد بود و کاربر آیکون ابر را مشاهده خواهد کرد که با انتخاب آن برنامه به سرعت روی گوشی وی نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند شرکت اپل نرم افزارها نرم افزار حذف کردن مورد نظر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟

فرارو- گلکسی A۵۵ سامسونگ تقریبا از اوایل ۱۴۰۳ در ویترین موبایل‌فروشی‌ها به‌چشم می‌خورد و الان با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی، حدود ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ پا به بازار گذاشت، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و قیمت A۱۵ به‌عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین گوشی‌های فعلی بازار، نزدیک شش میلیون تومان است.

ردمی نوت ۱۳ جزو جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی است و نسخه ۴G این یکی را می‌شود با کمتر از ۹ میلیون خرید. ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، اما حول‌وحوش ۲۰ میلیون قیمت دارد.

ردمی A۲ پلاس را به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار می‌دانیم و آنطرف آیفون ۱۳ پرو مکس کماکان صاحب عنوان گران‌ترین گوشی بازار موبایل ایران است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت