Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:26:11 GMT

رسوایی اخلاقی فوتبالیست معروف در قرنطینه خانگی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۳۰۳

مدافع ملی پوش منچسترسیتی موازین اخلاقی و قرنطینه ای را رعایت نکرد و باعث ایجاد رسوایی اخلاقی بزرگی در بحران کرونا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه سان امروز گزارش هولناکی در مورد کایل والکر منتشر کرد. این نشریه نوشت مدافع 29 ساله به هیچ وجه اخلاق ورزشی رعایت نکرد و یک رسوایی اخلاقی در دوران شیوع کرونا ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کایل واکر همان بازیکنی است که فصل گرشته در بازی سیتی مقابل برایتون با جهانبخش درگیری شدیدی پیدا کرد.

طبق نوشته این نشریه در شرایطی که بازیکنان همانند سایر افراد جامعه به حضور در منزل و قرنطینه خانگی ملزم شده اند، وی در منزلش پارتی راه انداخته و پذیرای افرادی شده که در کلوپ های شبانه کار کرده و تن فروشی می کنند.

این خبر که همچون بمب خبری انتشار یافت، در حالی بود که والکر در پست های که در فضای مجازی منتشر کرد، هموطنانش را به ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی توصیه می کرد. والکر در فصل جاری 21 بازی برای تیمش انجام داده که یک گل زده و 2 پاس گل داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا قرنطینه خانگی ویروس کرونا رسوایی اخلاقی تابناک ورزشی کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش‌سه"، شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده و در این شرایط آخرین بازی خانگی استقلال ملاثانی مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز در حالی که به شدت در تعیین قهرمان و دو سهمیه صعود به لیگ برتر موثر است، به دلیل باز نشدن در ورزشگاه غدیر اهواز به روی بازیکنان دو تیم برگزار نشد.
در این شرایط امروز جلسه ویژه‌ای در خوزستان برگزار شد تا درباره سه میزبانی باقی مانده استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول و همینطور مصاف این تیم برابر سپاهان در جام حذفی تصمیم گیری شود.

در پایان جلسه مقرر شده که استقلال ملاثانی در مصاف با سپاهان به ورزشگاه فولاد آره‌نا برود تا در این ورزشگاه از میهمان سرشناس خود پذیرایی کند و در سه بازی باقی مانده نیز دو ورزشگاه برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

یکی از مصوبات امروز جلسه تشکیل شده در اهواز به این شرح منتشر شد:« سه بازی خانگی باقی مانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ یک کشور به ترتیب در ورزشگاه های الغدیر و  آبادان برگزار می شود. در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی کلیه بازی های خانگی استقلال ملاثانی به استادیوم تختی منتقل و برگزار خواهد شد.»

با این وصف باید منتظر ماند و دید که سه بازی خانگی استقلال ملاثانی در رقابت‌های لیگ دسته اول سرانجام در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال