Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی  اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تمامی نیرو‌های رسمی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل جهت ساماندهی نیرو‌های جهادی و بسیجی آماده خدمت شده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۰۷ تیم هفت نفره جهت پیشگیری از ویروس کرونا در زابل به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل گفت: برای این حجم فعالیت تعداد ۵۳ دستگاه خودرو به کارگیری شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع فعالیت مقابله با ویروس کرونا تاکنون بیش‌از ۱۲ هزار تراکت تبلیغاتی و آموزشی برای پیشگیری از این ویروس نصب و توزیع شده است.

سرهنگ سنچولی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده برای معابر زابل تاکنون مصرف شده است گفت: همچنین چهار هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و چهار هزار و ۵۰۰ عدد دستکش بین مردم شهرستان زابل توزیع شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۷۵۰ سبد بهداشتی شامل ماسک، وایتکس، دستکش، مواد شوینده و ضدعفونی کننده بین اقشار مختلف شهرستان زابل توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل افزود: همچنین هزار و ۹۸۶ مکان و خودرو به همت گروه‌های جهادی سپاه ضدعفونی و گند زدایی شده‌اند.

وی بیان کرد: سپاه جهت کفن و دفن میت مبتلا به کرونا نیز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی وارد میدان شده و در این فعالیت نیز همکاری می‌کند.

سرهنگ سنچولی اظهارداشت: ۲۱ هزار و ۹۶۷ عدد ماسک، چهار هزار عدد دستکش، ۲۰۰ لیتر الکل و ۷۰۰ لیتر ماده ضد عفونی کننده نیز توسط سپاه کشف و جهت استفاده کارکنان بیمارستان‌ها به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف سپاه خدمت به مردم است و در این برهه از زمان سلامت شهروندان در الویت این نهاد قرار دارد.

سنچولی گفت: تعداد ۹۰ هزار پیامک حاوی متن‌های بهداشتی و آموزشی برای مردم منطقه نیز توسط سپاه پاسداران ارسال شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات

دریافت 53 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، گروهی از این ربات ها می توانند به طور مستقل یا بهم متصل حرکت کنند و فعالیت هایی انجام دهند که غیر ممکن به نظر می رسد.

طرح اولیه این نوآوری استفاده از ربات های کوچکی است که به تنهایی یا به طور گروهی از ابزارهای یک شکل حرکت می کنند. در حالت گروهی ربات ها با یکدیگر حرکت و حرکاتشان را تنظیم می کنند تا این فعالیت را انجام دهند.

می توان از ربات های مذکور برای نجات قربانیان بلایای طبیعی، انجام ماموریت های شناسایی در محیط های خطرناک یا حتی بررسی سطوح سیارات دیگر استفاده کرد.

دا ژائو و همکارانش در دانشگاه چین واقع در هنگ کنگ این ابزار را ابداع کرده اند.

کد خبر 6097249 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی