Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  محمدحسین قربانی، درباره شرایط استان گیلان در مواجه با ویروس کرونا گفت: گیلان علیرغم اینکه کانون شیوع ویروس کرونا بود اکنون یک روند کاهشی را هم از نظر ورودی بیماران و هم از نظر افزایش ترخیصی و تعداد افراد فوت شده دارد که ناشی از تلاش سیستم بهداشت و درمان و همچنین ستاد مقابله با کرونای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره مدت زمان‌های اعلام شده توسط رئیس‌جمهور برای بازگشایی واحد‌های اقتصادی و اصناف گفت: این ویروس هنوز هیچ پروتکل و زمانبدی مشخصی در هیچ کجای دنیا حتی در کشور‌های توسعه یافته ندارد و سازمان جهانی بهداشت هم، چنین برنامه‌ای را اعلام نکرده است.

قربانی افزود: مضاف بر اینکه در کشور چین بعد از اینکه قرنطینه را برداشتند بعد از شیوع و پیک مجدد دوباره قرنطینه را اعمال کردند. مسئله‌ای که ما نگران آن هستیم این است که این روال که اعلام شده برای مردم عادی قلمداد شود که می‌تواند عامل بحران و خطر باشد.

وی با بیان اینکه همچنان باید پروتکل‌های رعایتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی و حداقل رفت‌و‌آمد‌ها آن هم در شرایط ضرور در دستور کار همه مردم باشد، گفت: انجام این پروتکل‌ها برای این است که این ویروس رنگ، نژاد، سن و جنسیت نمی‌شناشد به همین جهت فقط وظیفه حاکمیت، دولت، مجلس و قوه‌قضائیه و دیگر نهاد‌ها مقابله با این ویروس نیست و مردم هم در خطر و خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند و باید به وظیفه خودشان عمل کنند.
بیشتر بخوانید: اعلام سیاست‌های جدید برای مقابله با ویروس کرونا/ تهران در آستانه بحران؟! عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی درباره باز شدن اصناف مختلف گفت: آزادی حوزه اقتصادی هم باید در شرایط خاص و با انجام پروتکل‌های وزارت بهداشت باشد و به این صورت نیست که همه چیز آزاد شده است و همه می‌توانند مثل شرایط عادی به کسب و کار بپردازند؛ همه باید پروتکل‌ها را رعایت کنند تا شرایط خوبی بر کشور حاکم شود.

وی درباره انجام تست کرونای خود و نتیجه آن گفت: دو بار تست کرونا داده‌ام که هر دوبار منفی بوده است. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است