Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی، جهادگران حافظ سلامت جامعه مجموعه پزشکان و پرستاران اند و این قشر متصدیان اصلی دفاعی مقدس هستند.

او همچنین به نقش قابل تقدیر و تأثیرگذار بسیج و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با این بیماری افزود: که تقریباً در همه‌ی حوادث و در همه‌ی پیشامد‌ها مصداق بارز حسون الرعیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی ادامه داد: نیرو‌های مسلح همواره در مقابل تهاجم جنگ‌های نظامی، انواع تهدید‌هایی که از جنبه سیاسی و اجتماعی علی رغم اینکه دشمن می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز ماست اما این نیرو‌ها با ایمان پاسخگوی همه گزینه‌های دشمن بوده و هستند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین نقش را هم در عین حال خود مردم دارند و از جهت پذیرش و همکاری حرف اول را می‌زنند، تصریح کرد: ان‌شاءالله از این حوادث هم مردم و مسئولین در هر رده‌ای سرفراز بیرون خواهند آمد.

او با بیان اینکه در این عالم ممکنات، خِیر محض و شَر محض نیست، اظهار کرد: این موجودات مثل سکه دو رو دارند در عین حالی که یک روی سکه ممکن است شَر باشد در عین حال آن روی دیگر سکه خِیر است.

آیت الله عبادی اضافه کرد: این بستگی دارد به اینکه انسان‌ها با هوشیاری و علم و ایمان توفیق پیدا کنند و در هر زاویه‌ای از بُعد خیرش بهره برداری کنند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه که امروز در لسان رسانه‌ها با عنوان چالش و فرصت گفته می‌شود اگر از زاویه فرصتش استفاده شود بهره است.

او با تاکید بر اینکه باید نسبت زاویه خِیر را شناسایی و بهره برداری کنیم، گفت: در همین بلای جهانی (کرونا) که امروز پیش آمده و مسلم زوایای ناگواری دارد؛ شایستگی خودمان را نشان دهیم و در هر بخش کارشناسی درست انجام دهیم خیر خواهد بود.

 آایت الله عبادی گفت: باید توجه داشته باشیم این‌ها شَر محض نیستند و در آن‌ها خِیر خفته و باید آن‌ها را کشف و استخراج کنیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه آنچه که از ناحیه ذات پروردگار می‌آید خِیر محض است، افزود: دنیا محل آزمایش است و باید دید که در این آزمایش آیا وظیفه خود را انجام داده‌ایم یا خیر؟

او با اشاره به اینکه تمامی حوادث عالم از جمله بیماری‌ها، فقر، غنا و توانگری و شهرت و سمت و مقام هر کدام یک زاویه‌ی خِیر و شَر دارند، عنوان کرد: باید از همه این‌ها سکوی کمال بسازیم.

آیت الله عبادی به قتل و غارت استکبار جهانی در دنیا و کشتار مظلومان عالم و از طرفی سکوت مرگبار مجامع جهانی اشاره کرد و افزود: در مقابل کرونا شرقی و غربی و اسماً کنار رفته و دنیا هماهنگ یک اقدام عقل پسند انجام داده است.

۸۰ سال کشتار مردم بیگاه دستاورد ویروس غربی

آیت الله عبادی با بیان اینکه نامردی و نامردمی را در این دوره‌ی آخرالزمانی به وضوح می‌بینیم، گفت: مگر تلفات و ضایعات و مرگ و میر و کشتار مخصوص ویروس کرونا یا وبا و یا طاعون است؟

نمیانده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ویروس لیبرال دموکراسی غرب خطرناک‌تر از کرونا است، بیان کرد: لیبرال دموکراسی غرب از ۸۰ سال قبل تاکنون چه بلا‌هایی که سر مردم نیاورده است؟.

او ادامه داد: با جنگ‌های بین‌المللی، دخالت و کودتا در بیش از ۵۰ کشور، جریان صدام و تا به امروز از یمن و سوریه و عراق و افغانستان و هندوستان و پاکستان و توطئه‌های عظیمی که در کشور‌های مختلف از شرق دور تا شاخ آفریقا انجام داده‌اند میلیون‌ها انسان را به هر بهانه و اسمی کشته، آواره و خانه خراب کرده‌اند.

آیت الله عبادی با اذعان به اینکه چرا بشر هماهنگی در مقابل ویروس تفکر لیبرال دموکراسی غرب نمی‌کند و از دور شاهد است که آن‌ها به هر بهانه‌ای در مقابل بشر مظلوم هر توطئه‌ای را می‌کنند، گفت: طاعون، وبا و کرونا و بیماری‌های مسری دیگر به اندازه ویروس غربی به بشر ضایعات وارد نکرده است.

آفت‌های بزرگ انسانی را رها نکنیم

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: امیدواریم که هرچه زودتر در مبارزه با ویروس کرونا جامعه بشری غالب شود و این مشکل را پشت سر بگذارد، اما تعهد کند حالا که قرار است با آفت‌ها بجنگد آفت‌های بزرگ‌تر را رها نکند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کرونا دین و فرهنگ، ناموس، آبرو و خانه مردم و زیر ساخت‌های کشور‌ها را از بین نمی‌برد، گفت: اگر بناست دنیا در مقابل آفت‌های بشری حرفی بزند، در مورد آفت‌های انسانی هم حرف بزنند.

او ادامه داد: بعضی از صاحب نظر‌ها در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که خود این ویروس را هم از روی اقراض شوم، لیبرال دموکراسی غرب به سرکردگی آمریکا پرورش داده است و از طریق خفاش و خوک به انسان منتقل کرده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه این ویروس خودساخته، امروز گریبان خود غربی‌ها را هم گرفته است، اظهار کرد: بشر امروز باید مواضع خودش را روشن کند و برای نسل آینده یک زندگی شفاف انسانی ارائه دهد و جلوی انواع و اقسام تعدی‌ها و تجاوز‌ها به هر اسم و نام و کیفیتی را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: قبل از انقلاب از ۱۹ تا ۲۰ میلیون جمعیت ایران حدود ۹ الی ۱۰ میلیون به خاطر همین مرض‌های وبا و گرسنگی‌هایی که ایجاد کردند، مُردند که این هم کار غربی‌ها بود.

او بار دیگر بر مبارزه جدی همه مردم و مسئولان با ویروس کرونا و شکست آن تاکید کرد و افزود: امید است خداوند ظهور حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عج) را نزدیک بفرماید و بشر را از شر ویروس‌های خطرناک آخرالزمانی و ویروس‌های دو پا نجات دهد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی لیبرال دموکراسی غرب آیت الله عبادی ولی فقیه آفت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند

امام جمعه زنجان گفت: زن باشرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگ‌ترین ضربه را به تمدن غرب زده است، غربی‌ها ۲۰۰ سال است که به دروغ می‌گویند زن تا زمانی که از منظر اخلاقی و شرعی رها نشود نمی‌تواند پیشرفت کند اما زن ایرانی در عمل این ادعا را باطل کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: با تحریم همه‌جانبه علیه ایران آغاز و قطع رابطه با آمریکا دشمن بر این تصور بود که ایران نیز همانند سایر کشورها با یک تشر عقب‌نشینی خواهد کرد که سخت در اشتباه بود.

وی با بیان اینکه امام راحل فرموده‌اند اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشیند آنان ۱۰ قدم پیشروی خواهند کرد، افزود: در ۴۵ سال گذشته هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ادامه دهد: طبق فرموده ایشان در هر جایی که انقلابی عمل کردیم نتیجه گرفتیم و هر جا که انقلابی عمل نکردیم دشمن قدرتمند شده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به ۱۸ اردیبهشت و امضای برجام توسط آمریکا، یادآور شد: آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد و در همین برجام آمده بود که اگر آمریکا به تعهدات خود عمل نکند، ایران مجاز است به تعهداتی که داده عمل نکند و قدم به قدم عقب نشینی کند.

وی با بیان اینکه این اقدام ایران ایستادگی در برابر طاغوت بود، گفت: در مجلس، وزارت خارجه، سازمان نیروی انرژی هسته‌ای نوشته شده است، اگر آنان متعهد به تعهدات خود نشوند ما یک قدم بیشتر از قول‌هایی که داده‌ایم پیشروی خواهیم کرد.

آیت‌الله خاتمی در بخشی دیگر با اشاره به روز جهان هلال‌احمر گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در سطح منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

وی با اشاره به اینکه زمانی که امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم بسیاری‌ها تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم اما خیر این نبود، ادامه داد: انقلاب ما، خود را در یمن، سوریه نشان می‌دهد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ایران ریشه مدنی ۸ هزار ساله دارد و اتفاقاً چادر در کل دنیا مختص ایران است و حتی نقاب نشان خانواده‌های اصیل ایران است، گفت: زن باشرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگ‌ترین ضربه را به تمدن غرب زده است، غربی‌ها ۲۰۰ سال است که به دروغ می‌گویند زن تا زمانی که از منظر اخلاقی و شرعی رها نشود نمی‌تواند پیشرفت کند اما زن ایرانی در عمل این ادعا را باطل کرد، به عبارتی تبلیغات باطل ۲۰۰ ساله غربی را باطل کرد و در همه میدان‌ها با موفقیت، سربلندی و با حجاب اسلامی ظاهر شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعای حقوق بشری دارند، گفت: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند؛ در صورتی که در مجامع حقوقی نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی ندارد.

آیت‌الله خاتمی گفت: بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده در حالی که تنها درخواست دانشجویان عدم کشتار مردم بی‌گناه غزه است اما آنان به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کرده و دانشجویان را با دستبند می‌برند این است حقوق بشر آمریکایی.

کد خبر 750297

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی نماد دموکراسی دروغین غرب است
  • حزب‌الله: خیزش دانشجویی در غرب، دروغ‌ بودن ادعای دموکراسی دولت‌ آنها را فاش کرد
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • مردم چشم انتظار عملیات وعده صادق در عرصه اقتصاد هستند
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟