Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در جلسه پدافند غیر عامل که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مجتمع های قضایی استان فارس و به خصوص زندان‌های این استان برگزار شد برارائه سازوکارهای پیشگیرانه در این خصوص تأکید کرد. تاریخ انتشار: 09:14 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۲۳۲

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان فارس در جلسه پدافند غیر عامل که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مجتمع های قضایی استان فارس و به خصوص زندان‌های این استان برگزار شد بر ارائه سازوکارهای پیشگیرانه در این خصوص تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، ابراز امیدواری کرد با لطف خداوند و دعای خیر امام عصر (عج) این ویروس منحوس هر چه زودتر دفع شود.

وی با بین اینکه کار در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه تعطیل بردار نیست، بر پیش بینی تمهیدات لازم در خصوص ارائه خدمات قضایی و پاسخ گویی به مراجعه کنندگان ضمن صیانت از سلامت همکاران قضایی و اداری دادگستری استان تأکید کرد .

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه به برخی از راهکارهای مناسب در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی معاونت فناوری اطلاعات دادگستری استان فارس اشاره کرد و گفت: حوزه معاونت فناوری اطلاعات دادگستری استان اقدامات مناسبی از جمله ارسال لوایح قضایی از سوی وکلا و پرداخت هزینه دادرسی از منزل بدون نیاز مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و اطلاع رسانی این امر به وکلا و همچنین ایجاد ویدیو کنفرانس دادگاه کیفری ٢و دادگاه انقلاب اسلامی انجام داده است.

    بیشتر بخوانید:

     رئیس کل دادگستری استان فارس خواستار تشدید نظارت بر بازار شد

حجت الاسلام و المسلمین موسوی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان صمت استان فارس در راستای پیگیری مسائل بهداشت عمومی و تهیه لوازم بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی کننده و ماسک قدردانی کرد و از نظارت ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس بر تولید کارخانجات تهیه و تولید لوازم و ملزومات بهداشتی از جمله ماسک های بهداشتی ، ژل های ضدعفونی کننده و همچنین نظارت بر شبکه توزیع این اقلام از سوی داروخانه ها و سایر فروشگاه ها وجلوگیری از احتکار این کالاهای مورد نیاز مردم خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به بیش از۶هزار نفر مرخصی و تسهیلات اعطا شده است و با اقدامات انجام شده مسائل بهداشتی درون زندان ها نیز به خوبی رعایت می شود .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان اظهارداشت: در صورت نیاز به پیگیری امور قضایی تنها اصحاب دعوی و وکلا به مجتمع های قضایی مراجعه کنند چراکه با توجه به شرایط پیش آمده مسائل حفاظتی و کنترل ترددها در ابتدای درب ورودی دادگستری ها با دقت بررسی انجام می گردد که در نتیجه اعمال این نظارت پذیرش افراد غیر مرتبط با پرونده قضایی خودداری به عمل می آید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری فارس کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دادگستری استان فارس حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی

ایسنا/خوزستان رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟