Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@01:36:59 GMT

اعتراض کارگران کنتورسازی قزوین به تعطیلی کارخانه

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۱۱۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته (هفدهم فروردین) جمعی از کارگران کنتورسازی قزوین با اعتراض مقابل استانداری قزوین به تعطیلی غیرمترقبه کارخانه اعتراض کردند.

این کارگران با بیان اینکه قرار بوده حداقل تا آخر فروردین ماه سر کار حاضر باشیم و تا آن زمان قرارداد داریم، از مسئولان استانداری درخواست کردند به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران کنتورسازی که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تجمع کرده‌ بودند، می‌گویند تعطیلی خطوط تولید به بهانه جلوگیری از گسترش کرونا پذیرفتنی نیست؛ کارفرما ما را به بیمه بیکاری معرفی کرده است.

این کارگران ششم فررودین ماه نیز مقابل درهای بسته کارخانه تجمع اعتراضی برگزار کردند و از آنجا که پاسخی دریافت نکردند، مجبور شدند دست به دامان استانداری قزوین شوند.

کارفرمای کنتورسازی اعلام کرده است برای جلوگیری از گسترش بیماری، کارخانه را تعطیل و کارگران را به بیمه بیکاری معرفی کرده است. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران کنتورسازی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت

مدتی است شرکت فروسیلیس ملایر در استان همدان تعطیل شده است و این تعطیلی منجر به بیکار شدن کارکنان و کارگران شده و آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، تعطیلی شرکت‌های فروسیلیس ملایر در استان همدان از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ موجب بیکار شدن هزار کارگر در اول سال شده است خواهش میکنم مشکل کارکنان و کارگران این شرکت‌ها را پیگیری کنید.

سلام وقت شما بخیر؛ شهرک صنعتی امام رضا (ع) که بیش از ۱۰۰۰ کارگر دارد به دلیل گران شدن تعرفه برق بیش از یک هفته است که تعطیل شده و کارگران بیکار شده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند