Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسم معارفه معاونان این سازمان؛ "آثار و تبعات شیوع ویروس کرونا در فعالیت حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را طولانی مدت برشمرد و  بر لزوم بازنگری مجموعه  برنامه های  سال ۹۹ در حوزه‌های منابع، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد. 

وی با اشاره به اقدامات و تلاشهای صورت گرفته برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش؛ از تلاش‌های شبانه‌روزی شورای سلامت کیش و کمیته‌های مربوطه درحوزه‌های مختلف تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم ناصر آخوندی که قبلا در سمت معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد فعالیت می کرد، به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت گردشگری، علی مقدس‌زاده سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات به عنوان  معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و  ملک‌بهمن شیردل به‌عنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان منطقه آزاد کیش معرفی شدند.

در ادامه این مراسم  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص نقش و اهمیت  بخشها و معاونتهای این سازمان گفت:  حوزه معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش  فعالیت‌های امور مجامع، تامین منابع سازمان، تهاتر و پشتیبانی از تمام حوزه‌های سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات و فعالیت شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش  افزود: نمود و آثار فعالیت‌های این شرکت نشان‌دهنده تحولات بزرگی در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کیش بود و کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

غلامحسین مظفری فعالیت‌های بنیادی و اساسی در حوزه‌های علمی، فرهنگی و نشست‌های تخصصی را از اقدامات مهم معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر شمرد و گفت: با تجارب و دانش مجید ملانوروزی معاون سابق گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، فعالیت‌هایی در خصوص تعامل با بخش خصوصی و مراکز گردشگری و تفریحی به‌سرعت صورت گرفت و اکنون شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری هستیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه زمینه اصلی فعالیت سازمان منطقه آزاد کیش، گردشگری است، حضور مجید ملانوروزی فرصت بسیار مغتنمی برای جزیره کیش بود و گام های مناسبی در این مسیر برداشته شده است که از ایشان تقدیر و قدرانی می‌شود.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش ضمن آرزوی توفیق و سلامتی، از حضور موثر و جدی سعید پورعلی معان فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در ستاد مبارزه با کرونا و شورای سلامت کیش تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: سازماندهی و ساماندهی مبارزه با کرونا در این حوزه خوب انجام شده است و با صلابت و قدرت تمام پیش خواهیم رفت تا بتوانیم از این مرحله با موفقیت عبور کرده و مرحله جدید را با انرژی و جدیت تمام آغاز کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان سخنان خود ضمن تشکر و آرزوی سلامت و توفیق برای محمود مرتضایی‌فرد به تخصص و دانش ملک‌بهمن شیردل اشاره کرد و گفت: باتوجه به تجارب و دانش ایشان در حوزه مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان، می‌توانند عضو موثر و کارآمد در مجموعه سازمان در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی باشند.

سعید پورعلی سرپرست معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، با اشاره  به حمایت‌ها مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از حوزه شورای سلامت برای مبارزه با ویروس کرونا در کیش بر ضرورت بازنگری برنامه‌های سال ۹۹ بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در این حوزه تاکید کرد و  گفت: باتوجه به نقش محوری و جایگاهی که گردشگری دارد باید تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در حوزه‌های اقتصاد گردشگری در جزیره کیش تقویت شود و از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز برای توسعه گردشگری و فرایندهای تصمیم‌گیری بهره‌مند شویم.

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و کسب‌وکارها: از دورکاری تا رونق آنلاین‌ها زندگی پس از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش بهداشت و سلامت ویروس کرونا کیش بهداشت و سلامت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسوولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام کرده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسوولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

کد خبر 6089492

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی