Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@23:41:58 GMT

خشکشویی آنلاین پاکلین

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۳۴۴

خشکشویی آنلاین پاکلین

امروزه با افزایش پیشرفت تکنولوژی در جوامع و استفاده از تلفن های هوشمند، بسیاری از نیاز‌هایی که پیش ‌تر فقط از طریق تعامل به شیوه سنتی و با مراجعه به محل مربوطه، امکان‌ پذیر بود، هم اکنون به طور آنلاین و به سهولت امکان پذیر است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا،از صرفه جویی در هزینه و زمان که بگذریم، استفاده از سرویس ها با تکنولوژی نو، برای مردم لذت‌ بخش است و این یکی دیگر از برتریهای خدمات آنلاین نسبت به شیوه های سنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رویکرد بهبود کیفیت زندگی با کمترین هزینه و زمان،‌‌‌پاکلین به عنوان اولین سرویس خشکشویی آنلاین پاکلین آماده سرویس دهی به کلیه مناطق تهران است.

شستشوی با کیفیت از اساسی ترین و مهمترین ویژگی های یک خشکشویی مناسب به شمار می رود. یک خشکشویی باید سرویس هایی از قبیل خشکشویی، شستن، اتوکشی، رنگرزی، لکه برداری، تمیز کردن چرم و ... را با بهترین کیفیت ارائه کند. طبیعتا این امر‌تنها با استفاده از مرغوب ترین و به روزترین مواد و ماشین آلات امکان پذیر خواهد بود. تیم ما با کامل ترین و به روز ترین سرویس خشکشویی،‌ بهترین کیفیت را برای شما فراهم کرده است.

تصور کنید با تمام خستگی‌ها و دغدغه‌های روزمره به خانه برگشته‌اید و با سبد لباس‌های کثیف و صندلی پر از لباس‌های چرک مواجه می‌شوید یکبار تمام مراحل جداکردن لباس‌های متفاوت و فرایند شستن لباس‌ها تا آویزان کردن لباس‌های خیس، جمع کردن لباس‌های خشک شده و در آخر اتو کردن آن‌ها را در ذهنتان مرور می‌کنید و دنیا دور سرتان می‌گردد، اگر بعضی از لباس‌ها لک شده باشند هم که مسئله چند برابر سخت می‌شود. پرده‌ها را کنار می‌زنید و گرد و خاک روی آنها شما را به سرفه می‌اندازد. روی تخت‌تان دراز می‌کشید و بوی کثیفی بالش و ملافه حال‌تان را بد می‌کند. به این فکر می‌کنید که سر و وضع زندگی‌تان دیگر هیچ‌وقت مرتب نخواهد شد و با کسالت گوشی‌تان را برمی‌دارید تا وقت‌تان را تلف کنید که لوگوی اپلیکیشن پاکلین را می‌بینید. حالا نوبت چوب جادوی شماست که همه‌ی لباس‌ها و منسوجات کثیف شما را ببرد، بشوید و بیاورد!

پاکلین با استفاده از جدیدترین روش های علمی و مدرن ترین ابزارهای شستشو و خشکشویی صنعتی، لباس‌ها و منسوجات شما را پاکیزه تحویلتان می‌دهد و خستگی را از شما می‌گیرد.

با خشکشویی آنلاین پاکلین تمام دغدغه‌های جدا کردن لباس‌های رنگی از غیررنگی، استفاده از شوینده‌های مختلف برای هر لباس، چروک‌هایی که باز کردن آن‌ها ساعت‌ها زمان می‌برد و لکه‌هایی که راهی برای پاک کردن‌شان نیست از بین می‌رود. در این روش نیازی به انجام هیچ کار دشواری نیست تنها باید اپلیکیشن پاکلین را نصب کنید و درخواست شستشوی لباستان را ثبت کنید،

رضایت مشتریان برای رفاه حال مشتریان، خشکشویی اینترنتی پاکلین با سرویس دریافت و تحویل،‌ در زمان تعیین شده لباس ها را دریافت، با بهترین کیفیت شسته و مطابق آدرس ثبت شده به شما تحویل می دهد.

 

قیمت مقرون به صرفه از پارامترهای مهم برای انتخاب یک سرویس خشکشویی آنلاین است. تیم ما با قیمت بسیار رقابتی به ازای هر سفارش، اعتبار اولیه ده هزار تومان و با هدف رضایت هر چه بیشتر مشتریان قدم بر می دارد. کلیه خدمات خشکشویی آنلاین پاکلین،با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در تمام مناطق 22 گانه در اختیار شهروندان تهرانی قرار دارد.

 

استفاده از  اپلیکیشن پاکلین بسیار آسان است و نیازی به آموزش رسمی مشتریان ندارد.(جهت ثبت نام شماره تماس خود را وارد کنید. کد ثبت نام به همراه لینک دانلود اپلیکیشن به موبایل شما ارسال می گردد.)

 

بدین ترتیب شما می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید. کافیست روی گزینه سفارش جدید کلیک کنید تاریخ و ساعت دریافت لباس را مشخص کنید و در ادامه تاریخ و ساعت تحویل لباس ها را  وارد نمایید.

با وارد نمودن آدرس، سفارش شما ثبت شده و تیم پشتیبانی برای تایید سفارش با شما تماس گرفته و در تاریخ مقرر برای دریافت لباس ها مراجعه خواهد کرد. دریافت و تحویل لباس ها رایگان می باشد و شما فقط هزینه خشکشویی را پرداخت خواهید کرد.

خدمات خشکشویی

اساسا، هدف ما ارائه خدمات اتوشویی و خشکشویی با یک کلیک است. به محض این که "سفارش" را در اپلیکیشن ثبت کردید، تیم ما آماده است تا در تاریخ و ساعت تعیین شده در آدرس ثبت شده لباس های کثیف شما را دریافت و آنها را در عرض یک یا دو روز تمیز تمیز، رایگان درب منزل یا محل کارتان تحویل نماید.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: تکنولوژی پیشرفت تکنولوژی خشکشویی خشکشویی آنلاین کردن لباس بهترین کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام چیزهایی که برای سفر با موتور سیکلت نیاز دارید.

بدون شک سفر با موتور سیکلت از آن دسته تجربه‌های تکرار نشدنی‌ای است که تا سالیان سال در حافظه شما می‌ماند. در سفر با موتور سیکلت، شما می‌توانید تمام زیبایی‌های راه و جاده را از نزدیک لمس کنید. با این حال، این کار چالش‌ها و سختی‌های مخصوص به خود را دارد که ممکن است برای شما دردسرهایی درست کند.

در این نوشته، یک راهنمای جامع در مورد سفر با موتور سیکلت آماده‌ کرده‌ایم. در ادامه در مورد تمام آمادگی‌های فنی مورد نیاز برای سفر، لوازم جانبی و یدکی مورد نیاز که باید همراه خود داشته باشید، و… صحبت کرده‌ایم.

اگر برای سفر با موتور سیکلت، نیاز فوری به خرید لوازم یدکی موتور سیکلت دارید، می‌توانید تمام آنها را از فروشگاه آنلاین دکتر موتوری تهیه کنید. در این فروشگاه می‌توانید لوازم انواع موتور سیکلت و کلاه کاسکت ارزان را با قیمت روز پیدا کنید و موتور خود را از لحاظ فنی مجهز کنید.

آمادگی فنی موتور سیکلت

اولین قدم آمادگی برای سفر با موتور سیکلت، بررسی موتور سیکلت از لحاظ فنی، و انجام تعمیرات لازم است. بدیهی است که سفر طولانی در جاده‌های پر پیچ و خم فشار زیادی به انجین و بقیه بخش‌های موتور سیکلت وارد می‌کند. به همین دلیل برای اطمینان از سلامت آن در طول سفر و جلوگیری از گیر کردن در جاده، باید موتور سیکلت خود را از لحاظ فنی آماده کنید.

عوض کردن لنت

پیمودن راهی طولانی با موتور سیکلت می‌تواند حسابی از ترمز موتور شما کار بکشد. برای اطمینان از عملکرد درست ترمزها، در ابتدا لنت موتور خود را بررسی کنید. اگر ضخامت آن از 2 میلی‌متر کمتر بود، حتما لنت‌های ترمز را عوض کنید.

در صورتی که سفر شما طولانی است، بد نیست که نحوه تعویض لنت موتور سیکلت را یاد بگیرید. برای اطمینان بیشتر از عملکرد صحیح ترمزها در تمام طول سفر، یک بسته لنت اضافی همراه خود داشته باشید و زمانی که نشانه‌های تمام شدن لنت را احساس کردید، آنها را عوض کنید.

صفحه کلاچ جدید

همونطور که می‌دانید، صفحه کلاچ موتور سیکلت از مهم‌ترین قطعات سیستم انتقال قدرت در موتور سیکلت است. این قطعه، ارتباط بین انجین و گیربکس را به طور موقت قطع می‌کند تا شما بتوانید دنده خود را به راحتی عوض کنید.

زمانی که صفحه کلاچ تمام شود، قدرت موتور سیکلت پایین می‌آید. به عبارت دیگر، شتاب اولیه پایین می‌آید و برای رسیدن به سرعت‌های بالاتر، مجبور می‌شوید بیشتر گاز بدهید. تمام شدن صفحه کلاچ در عملکرد کلی موتور سیکلت عملکرد منفی بسیاری می‌گذارد و به طور کلی موتور سواری را به خصوص در جاده‌ها سخت می‌کند.

در نتیجه بررسی صفحه کلاچ موتور سیکلت و تعویض آن در صورت نیاز باید را باید در برنامه آمادگی برای سفر با موتور سیکلت خود قرار دهید.

بررسی لاستیک‌ها

لاستیک‌های موتور سیکلت نقش مهمی در هندلینگ و فرمان‌پذیری موتورسیکلت دارند. قبل از شروع سفر، آن را کامل بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد. به دقت دنبال نشانه‌هایی مانند سایش آج، کم باد بودن و ترک خوردگی روی تایرها بگردید. اگر هر کدام از این موارد را پیدا کردید، بهتر است لاستیک خود را باد کنید و یا آن را به طور کلی عوض کنید.

عوض کردن روغن و فیلتر روغن موتور سیکلت

روغن موتور سیکلت مانند خونی است که در قلب تپنده موتور سیکلت جاری است. این ماده، از ساییده شدن و خرابی قطعات حیاتی موتور سیکلت جلوگیری می‌کند و کمک می‌کند انجین موتور سیکلت بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

برای دادن جانی دوباره به موتور سیکلت خود، بهتر است قبل از شروع سفر روغن موتور را همراه با فیلتر آن عوض کنید. در این صورت می‌توانید از سالم ماندن تمام اجزای انجین اطمینان کسب کنید..

روغن کاری زنجیر چرخ

زنجیر چرخ به عنوان آخرین قطعه سیستم انتقال قدرت شناخته می‌شود. نیرویی که در انجین تولید می‌شود، از گیربکس می‌گذرد و در مرحله آخر از طریق زنجیر، به چرخ عقب موتور سیکلت منتقل می‌شود. این قطعه از تعداد زیادی حلقه متصل به هم ساخته شده است که همیشه در حال چرخیدن هستند. برای عملکرد بهتر زنجیر، بهتر است آن را قبل از شروع سفر روغن کاری کنید.

روغن کاری زنجیر چرخ موتور سیکلت مزیت‌های زیادی دارد. از جمله می‌تواند از ساییده شدن حلقه‌های اتصال جلوگیری کند و عمر مفید این قطعه را بالا ببرد. در کنار آن، روغن کاری از ایجاد صدای اضافی زنجیر نیز جلوگیری می‌کند.

مجهز کردن موتور سیکلت برای راحتی بیشتر

قدم بعدی آماده شدن برای سفر با موتور سیکلت، تجهیز کردن خود موتور به لوازم جانبی مختلف است. با مجهز کردن موتور خود به لوازم جانبی مورد نیاز مانند باکس موتور سیکلت، تجربه بهتری در سفر خواهید داشت. لوازم زیادی برای سفر با موتور وجود دارد اما موارد زیر ضروری ترین لوازم جانبی‌ای هستند که در سفر مورد نیاز شما قرار می‌گیرند.

نصب هولدر موبایل

در مسیر سفر، زمان‌های زیادی به یک مسیریاب احتیاج پیدا می‌کنید. برای راحتی بیشتر، هنگام استفاده از مسیریاب، نصب یک هولدر موبایل مخصوص فرمان موتور سیکلت ضروری است. این هولدر به شما کمک می‌کند که همیشه به تلفن همراه خود دسترسی کامل داشته باشید.

ترجیحا هولدری انتخاب کنید که یک کاور مخصوص برای گوشی شما نیز داشته باشد. تا در طول مسیر، موبایل شما آسیبی نبیند.

خرید باکس موتور سیکلت

مهم‌ترین وسیله‌ای که برای سفر با موتور سیکلت نیاز دارید، یک باکس موتور سیکلت با کیفیت و جادار است. هر چقدر هم بخواهید سبک سفر کنید، باز به یک سری لوازم ضروری نیاز پیدا می‌کنید. به همین دلیل، بهتر است یک فضای مناسب برای نگهداری از لوازم خود را موتورسیکلت اضافه کنید. در بازار انواع باکس موتور سیکلت مخصوص سفر و یا استفاده روزانه وجود دارد.

ترجیحا باکسی را انتخاب کنید که فضای کافی برای نگهداری لوازم شما را داشته باشد. و در عین حال، از مواد با کیفیت و مقاومی ساخته شده باشد که در طول مسیر آسیبی نبیند.

بادگیر و یا طلق موتور سیکلت

معمولا هوای جاده‌های خارج شهر به خصوص جاده‌های کوهستانی سرد و طوفانی است. برای راحتی بیشتر هنگام موتور سواری، جلوگیری از وارد شدن گرد و خاک به چشم و… یک بادگیر مناسب با کیفیت بالا روی موتور خود نصب کنید.

خرید لوازم جانبی موتور سیکلت برای تعمیر

باکس موتور سیکلت فضای بسیار کمی دارد در نتیجه باید تمام آن فضا را با لوازم مورد نیاز و ضروری پر کنید. در ادامه، چند مورد از لوازم موتورسیکلتی که بهتر است در بساط خود داشته باشید را آورده‌ایم. با توجه به طول سفر، لوازمی که فکر می‌کنید بیشتر از بقیه ضروری است را انتخاب کنید و در باکس موتور خود قرار دهید.

قفل موتور سیکلت

حتی در سفر، حفظ امنیت موتور سیکلت اهمیت بسیار بالایی دارد. و بهترین روش برای جلوگیری از سرقت، استفاده از یک قفل موتور سیکلت با کیفیت بالا است. خرید قفل موتور سیکلت مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت در امنیت موتور است.

ست پیچ و آچار مناسب

هر چقدر از قبل خود را برای سفر با موتور سیکلت آماده کنید، باز هم ممکن است در طول مسیر اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی رخ بدهد. برای زمانی که به تعمیرگاه دسترسی ندارید، علاوه بر یاد گرفتن اصول تعمیراتی ساده، بهتر است همراه خود ست پیچ و آچار مناسبی داشته باشید. تا در صورت بروز اتفاقات ناگوار، تا حدودی بتوانید کار خود را راه بیاندازید.

حتما نیاز نیست یک جعبه ابزار با انواع و اقسام آچار با خود داشته باشید. یک آچار الن ساده، چند پیچ و مهره مناسب موتور سیکلت و… می‌تواند به راحتی تمام نیازهای شما را در جاده برطرف کند.

لوازم مصرفی موتور سیکلت

همراه داشتن تعدادی از لوازم مصرفی ضروری موتور سیکلت مانند لنت و شمع موتور، می‌تواند در شرایط اضطراری مانند فرشته نجات شما عمل کند. به خصوص اگر موتور سیکلت خاصی دارید که ممکن است لوازم آن هرجایی پیدا نشود، بهتر است تعدادی از ضروری‌ترین لوازم مصرفی را همراه خود داشته باشید.

لباس مناسب سفر با موتور سیکلت

بدیهی است که پوشیدن لباس‌های مناسب در هر سفری بسیار مهم است زیرا می‌تواند روی حال روحی و جسمی شما تاثیر زیادی بگذارد. در سفر با موتور سیکلت، انتخاب لباس‌های درست و مناسب اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌ند. در این نوع سفر، لباس‌های شما مانند یک لایه محافظتی در برابر انواع خطر عمل می‌کنند به همین دلیل، انتخاب پوشش درست اهمیت بالایی دارد.

کلاه کاسکت

تقریبا همه ما می‌دانیم که کلاه کاسکت مناسب، مهم‌ترین پوشش هر موتور سواری در هر شرایطی است. آمار و ارقام نشان می‌دهد که یک کلاه کاسکت با کیفیت، می‌تواند مقدار قابل توجهی از آسیب‌های غیر قابل جبران و مرگ پیشگیری کند. قبل از شروع سفر با موتور سیکلت، خرید کلاه کاسکت با کیفیت از ضروری‌ترین قدم‌های پیش رو شماست.

دستکش موتور سواری محافظ

علاوه بر محافظت از دست‌ها، دستکش موتور سواری، با گرم و یا خنک نگه داشتن دست‌های شما باعث راحت شدن سفر با موتور سیکلت می‌شود. این لباس، جز ساده‌ترین پوشش‎های موتور سواری است اما حتی زمانی که از ساده‌ترین و ارزان‌ترین دستکش موتور سواری استفاده می‌کنید، می‌توانید تاثیر آن را حس کنید.

البته برای بالا رفتن محافظت از تمام استخوان‌ها و غضروف‌های دست، بهتر است از دستکش مخصوص موتور سواری، با محافظ استفاده کنید. این مدل دستکش‌ها علاوه بر این که از دست شما در برابر ضربه و ساییدگی محافظت می‌کند، احتمال سر خوردن دست روی فرمان و پینه بستن کف دست را نیز کمتر می‌کند.

لباس موتور سواری

لباس موتور سواری به خصوص در سفرهای حرفه‌ای‌تر، بهترین مدل لباس برای سفر با موتور سیکلت است. این لباس‌ها از الیاف به خصوصی دوخته می‌شوند که احتمال آسیب دیدن و یا کشیده شدن پوست شما را کاهش می‌دهد. همچین لباس‌های مخصوص موتور سواری مانند یک عایق قوی عمل می‌کنند و دمای بدن شما را حفظ می‌کنند. در اصل، این مدل لباس از یخ کردن شما جلوگیری می‌کند و به شما کمک می‌کند به راحتی با موتور خود سفر کنید.

خلاصه کلام

در آخر، با انتخاب لوازم موتور سیکلت درست، سفر کردن با موتور سیکلت می‌تواند تجربه‌ای بسیار راحت و لذت بخش باشد. در این نوشته تمام لوازمی که برای سفری راحت و هیجان انگیز با موتور سیکلت نیاز دارید را آوردیم. تمامی این لوازم را می‌توانید به صورت آنلاین از سایت دکتر موتوری سفارش دهید و از هر جای ایران درب منزل تحویل بگیرید.

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ لباس نامرئی شیطان بزرگ | رسوایی دموکراسی و آزادی بیان آمریکایی
  • پرفروش‌ترین لباس‌های فصل جاری NBA
  • لباس آناتومی با چاشنی فانتزی (عکس)
  • تمام چیزهایی که برای سفر با موتور سیکلت نیاز دارید.
  • باید و نبایدهای لباس پوشیدن در سفر بهاری
  • کیسه هوای لباس موتورسواران چگونه عمل می کند ؟ (فیلم)
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود