Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@15:20:14 GMT

"کرونا" نخست‌وزیر بریتانیا را در بیمارستان بستری کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۶۱۴۷

'کرونا' نخست‌وزیر بریتانیا را در بیمارستان بستری کرد

"بوریس جانسون" نخست وزیر بریتانیا که از 10 روز پیش به دلیل مثبت بودن آزمایش کرونا در قرنطینه خانگی است، دیروز به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش عصرایران، در اطلاعیه‌ای که دفتر نخست‌وزیری بریتانیا در این باره صادر کرده بدون اشاره به جزییات بیشتر گفته تنها به دلیل اینکه تب بوریس جانسون قطع نمی‌شده بنا به توصیه پزشک برای انجام برخی آزمایش‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل بستری جانسون اعلام نشده و او دیشب (یکشنبه شب) را در بیمارستان به صبح رسانده است.

جلسه جمعه گذشته بحران همه گیری کرونا/ حضور جانسون به صورت ویدئو کنفرانس از محل قرنطینه خانگی

جلسه امروز (دوشنبه) بررسی بحران کرونا قرار است بدون حضور جانسون و با ریاست وزیر خارجه کابینه او برگزار شود.

حانسون 1 ماه پیش و در حالی که تلاش داشت خطر ویروس کرونا را کوچک جلوه دهد از بخش بیماران کرونایی بیمارستانی در لندن بازدید کرده و به گفته خودش با بیماران کرونایی دست داده بود. او در یک نشست خبری با افتخار این موضوع را اعلام کرد و افزود این کار را ادامه خواهد داد.

همچنین نامزد باردار جانسون نیز اعلام کرده از هفته گذشته علایم بیماری "کووید 19" را دارد. او از زمان مثبت شدن آزمایش جانسون در 10 روز پیش محل زندگی خود را ترک کرده و از جانسون جدا شده بود.

بوریس جانسون در شرایطی به بیمارستان منتقل شده که طبق تقویم پیشرفت بیماری کرونا در غالب بیماران بدحال کرونا، هفته دوم آلودگی به ویروس ممکن است بیمار علایم تنفسی حاد داشته  و نیاز به دستگاه تنفسی پیدا کند.

دفتر نخست‌وزیر بریتانیا تنها به پایین نیامدن تب جانسون اشاره کرده است.

دیروز ملکه بریتانیا در پیامی کم‌سابقه رادیو - تلویزیونی خطاب به ملت، بحران شیوع کرونا را چالشی  متفاوت برای کشور خود دانست و ضمن تقدیر از کادر درمانی کشورش برای مداوای بیماران، از مردم خواست به توصیه‌های صادر شده درباره عدم حضور در بیرون از خانه‌ها پیروی کرده و با همکاری نزدیک با یکدیگر و دولت، کمک کنتند این بحران هرچه سریع‌تر حل شود.

ملکه بریتانیا از حدود 3 هفته پیش کاخ باکینهگام را ترک کرده و به منظور حفاظت از احتمال ابتلا به ویروس کرونا در شرایط شبه قرنطینه در قلعه وینسور زندگی می‌کند.

شاهزاده چارلز ولیعهد بریتانیا نیز مبتلا به کروناست.

بیشتر بخوانید:

نخست وزیر بریتانیا هم کرونا گرفت

استراتژی انگلیس برای کرونا: سالمندان قرنطینه شوند تا نگیرند/ جوان ها به مرور بگیرند

بوریس جانسون، حسن روحانی؛ چرخش یکی و جمود کرونایی دیگری

 

لینک کوتاه: asriran.com/0031rg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا نخست وزیر بریتانیا نخست وزیر بریتانیا بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران