Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان، از برگزاری مسابقه خانوادگی «عیدانه خانه‌های نور» در ۵ محور در کردستان خبر داد.

کامل گلباغی امروز(18 فروردین) در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری مسابقه خانوادگی قرآن و عترت در پنج محور در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات که تحت عنوان «عیدانه خانه‌های نور» از اول تا ۳۰ فروردین‌ماه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به محورهای این مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: معارف و تفسیر قرآن، اخلاق در قرآن، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، حفظ و تلاوت قرآن از جمله محورهای این دوره از مسابقات قرآنی است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان بیان کرد: هر شب ساعت ۲۰ پنج کلیپ تصویری با موضوعات پنج‌گانه بالا و توسط اساتید یاد شده در کانال طرح عیدانه «خانه‌های نورانی» در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های طرح به آدرس khanehaye_norani ارائه می‌شود.

گلباغی با اشاره به اینکه از هر کلیپ یک سؤال چهار گزینه‌ای (روزانه مجموعا ۵ سؤال) پرسش می شود، اعلام کرد: زمان پاسخ‌گویی به سؤالات مسابقه هر روز از ساعت ۲۰ همان روز تا ساعت ۱۸ روز بعد است و  پاسخ صحیح به هر سؤال ۴ امتیاز دارد.

وی ذکر کرد: شرکت در این مسابقه به صورت خانوادگی طراحی شده است و هریک از اعضای خانواده (بالای پنج سال: شامل پدر و مادر و فرزندان) می‌توانند پس از ثبت نام اولیه، هر روز به سؤالات مسابقه پاسخ و از جوایز روزانه بهره‌مند شوند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که بتوانند در پایان دوره برگزاری مسابقه(سی روز) بیشترین امتیاز را کسب کنند، علاوه بر بهره‌مندی از جوایز روزانه، در قرعه‌کشی جوایز ویژه طرح نیز شرکت داده خواهند شد.

گلباغی در پایان یادآور شد: هر شب ده جایزه به قید قرعه به افرادی که پنج سؤال را به درستی پاسخ دهند، اهدا می‌شود. ۱۰ جایزه ویژه به قید قرعه به ده خانواده‌ای که بیشترین امتیاز را در طول سی شب کسب کنند، اهدا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قرآن کريم مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

وزیر ورزش و جوانان در نامه به رئیس فدراسیون فوتبال رسماً خواستار رسیدگی به اتفاقات اخیر در بحث بی‌احترامی به بانوان در ورزشگاه‌ها شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در دستوری به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند. در نامه هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:

«همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به‌عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی - ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود‌ هستند. بر همین اساس، باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقه‌مند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید کرده‌ام ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • حکم نماز و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید