Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت: راهی به جز حرکت جهشی در حمایت از تولید نداریم؛ اقدامات لاک پشتی، کُند و تدریجی مشکلات کشور را حل نمی‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر جعفر قادری منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید،  گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، راهی به جز حمایت و تقویت تولید برای حل مشکل اشتغال نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وابستگی به خارج پاسخگوی نیازهای داخلی و حل معضلات اجتماعی نیست، افزود: اگر می خواهیم تحرکی در درآمدهای دولت داشته باشیم و از اقتصاد تک محصولی جدا شویم، راهی به جز تولید و حرکت جهشی وار در این مسیر نداریم.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم تاکید کرد: مجلس یازدهم باید در راستای مقررات زدایی کاری جدی و انقلابی انجام دهد. قوانین زائد موجب شده است تولیدکنندگان نتوانند اقدام جدی و سریع انجام دهند.

قادری با بیان اینکه حمایت از تولید باید به صورت راه حل جدی مورد توجه قرار گیرد و امکانات کشور به سمت تولید سوق یابد، اظهار داشت: باید حمایت های قانونی از تولیدکنندگان انجام شود.

وی همچنین خواستار حمایت همه جانبه قوای مقننه، قضائیه و مجریه از تولیدکنندگان شد و گفت: باید همه ظرفیت های کشور برای حمایت از تولید به کار گرفته شود.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان باید برای رفع خلاءهای تکنولوژی و عقب افتادگی تکنولوژیک کشور بسیج شوند و حرکت انقلابی انجام دهند.

قادری افزود: وزارت امور خارجه باید از ظرفیت کشورهای همسایه برای صادرات محصولات داخلی استفاده کند، علاوه بر این باید سیاست های پولی و بانکی هماهنگ برای حمایت از تولید به کار گرفته شود و فضای کشور به گونه ای طراحی شود که تولید به عنوان یک ارزش مهم تلقی گردد و تولیدکنندگان مورد توجه تمام جامعه قرار گیرند.

وی گفت: زمان زیادی نداریم، راهی به جز حمایت از تولید و حرکت های جهش وار در تولید وجود ندارد، حرکت های لاک پشتی، کُند و تدریجی نمی تواند مشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم حمایت از تولید راهی به جز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند