Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه خیام مشهد در اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری کلاس‌های غیرحضوری این دانشگاه اعلام کرد که برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی از ۱۶ تا ۲۱ فروردین برنامه‌ریزی شده؛ در حالی که دانشجویان می‌گویند کلاس‌ها به صورت ارائه فایل درسی بوده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دانشگاه خیام مشهد در خصوص برگزاری کلاس‌های غیرحضوری در این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرده که براساس آن برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی از ۱۶ تا ۲۱ فروردین برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کلاس‌های آنلاین و آفلاین بوده و دانشجویان می‌توانند در ساعت کلاسی خود به آدرس دانشگاه مراجعه و محتوای مجازی آماده شده خود در این هفته را دانلود کنند.

همچنین دانشگاه خیام اعلام کرده است که از ۲۳ فروردین گروه‌های آموزشی باید درخصوص برگزاری کلاس به صورت آنلاین یا آفلاین تصمیم گیری کرده و به دانشجویان اطلاع رسانی کنند.
کلاس‌های عملی در این دانشگاه نیز پس از رفع نگرانی از ویروس کرونا برگزار می‌شود.

با این حال، دانشجویان دانشگاه خیام مشهد می‌گویند فعلا کلاس‌ها به صورت آفلاین برگزار می‌شود. به این شکل که استادان فایل‌های پی دی اف یا پاورپوینت از دورس را بارگذاری کرده و به دانشجویان ارائه می‌دهند.

بر اساس اظهارات دانشجویان به نظر می‌رسد در این دانشگاه هنوز کلاس‌های مجازی آنلاین تشکیل نشده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خیام مشهد کلاس غیرحضوری مقابله با کرونا برگزاری کلاس ها کلاس ها به صورت دانشگاه خیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین را متوقف کند، باید استعفا دهد.

براساس گزارش القدس العربی، این در نشست خبری روز چهارشنبه در دانشگاه مطرح شد که بار‌ها با هو کردن دانشجویان قطع شد.

 جانسون تظاهرات در حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه را «نفرت و یهودستیزی» توصیف کرد و از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه خواست در صورت پایان ندادن به تظاهرات استعفا دهد.

 جانسون همچنین بر لزوم دستگیری دانشجویانی که از پایان دادن به تظاهرات خودداری می‌کنند، تاکید کرد و بر لزوم استفاده از اختیارات جو بایدن رئیس‌جمهور برای همگرایی گارد ملی در صورت عدم کنترل تظاهرات در محوطه دانشگاه تاکید کرد.

در ۱۸ آوریل، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به ادامه سرمایه‌گذاری‌های مالی دانشگاه در شرکت‌های حامی اشغال فلسطین و «نسل‌کشی» در غزه دست به تحصن زدند.

 بعدها، تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین به سایر دانشگاه‌های پیشرو در آمریکا مانند نیویورک، ییل، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه کارولینای شمالی گسترش یافت.

دانشجویان در دانشگاه‌های دیگر آمریکا روز چهارشنبه در اعتراض‌ها به حمله اسرائیل به نوار غزه تحصن خود را آغاز کردند.

دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاه‌ها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود