Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@04:59:50 GMT

نقدی به برخی سیاست‌های آمریکا درباره کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۶۹۸۴

نقدی به برخی سیاست‌های آمریکا درباره کرونا

خبرگزاری میزان- زمانی که کسب و کار‌ها و سایر سازمان‌های غیردولتی برای موافقت با کار در منزل و سایر تدابیر فاصله‌گذاری اجتماعی که ممکن است دامنه شیوع را محدود کند، دلایل صحیح و معتبری دارند؛ آن‌ها لزوماً پاسخگوی سرایت‌های منفی ناشی از باز ماندن و در نتیجه فاصله گذاری اجتماعی اندک نخواهند بود. تاریخ انتشار: 11:58 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۳۳۷ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، کنترل و مهار بیماری‌های عفونی می‌تواند نمونه بارزی از موقعیت‌هایی باشد که در آن‌ها اقدامات غیردولتی پیامد‌های مطلوبی برای کل جامعه به ارمغان نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که افراد به طور حتم برای پرهیز از بیمارشدن انگیزه‌هایی دارند که به محدودسازی دامنه شیوع بیماری کمک می‌کند ممکن است در زمان بیماری بیشتر به هزینه و فایده‌های شخصی رفتن به محل کار یا شرکت در یک گردهمایی بزرگ توجه کنند.   به همین منوال، زمانی که کسب و کار‌ها و سایر سازمان‌های غیردولتی برای موافقت با کار در منزل و سایر تدابیر فاصله‌گذاری اجتماعی که ممکن است دامنه شیوع را محدود کند، دلایل صحیح و معتبری دارند؛ آن‌ها لزوماً پاسخگوی سرایت‌های منفی ناشی از باز ماندن و در نتیجه فاصله گذاری اجتماعی اندک نخواهند بود.   از این رو، دولت غایب، اشخاص و گروه‌های غیردولتی ممکن است با احتراز از تلاش‌های پرهزینه برای کاستن از انتقال بیماری و با امید به آنکه اقدامات دیگران باعث مهار بیماری شود، از «سواری رایگان بهره‌مند می‌شوند» اما چنانچه اکثریت بازیگران غیردولتی به این شیوه رفتار کنند، بیماری به طور گسترده‌ای شیوع خواهد یافت؛ بنابراین به نظر می‌رسد که پیامد سیاست‌گذاری مترتب بر این چشم انداز آن است که دولت‌ها باید در روند کنترل بیماری دخالت کنند. این امر می‌تواند باعث شود که همگان حال بهتری داشته باشند، زیرا اگر اکثریت مردم از سیاست‌های دولت پیروی کنند، منافعِ حاصل از سلامت عمومی بیش از جبرانِ هزینه‌های این اطاعت خواهد بود.   برای دریافت گزارش «نقدی بر برخی از سیاست‌های اجرا شده در رابطه با ویروس کرونا در آمریکا» کاری از مرکز پژوهشی آرا، اینجا کلیک کنید.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا کرونا فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌ های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا