Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:20:41 GMT

ساعت کاری ادارات استان ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۰۸۶

ساعت کاری ادارات استان ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابه با کرونا بیان کرد: از همراهی اصناف و بازاریان استان برای مقابله با کرونا قدردانی می‌کنم و در این شرایط و موقعیت از اصناف کم ریسک استان انتظار داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، اگر این امر محقق شود می‌توان امیدوار بود با کمترین مشکل کرونا را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کارگروهی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف بوشهر با همکاری بسیج، نظارت بر فعالیت اصناف کم ریسک را انجام دهند.

استاندار بوشهر افزود: این کارگروه با مسئولیت سازمان صمت در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، ابتدا به واحد صنفی تذکر بدهند و در صورت تکرار تخلف، واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد.

گراوند عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ساعت کاری ادارات استان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بود و بانک‌ها هم تابع همین شرایط هستند البته به زودی در این زمینه هماهنگی‌هایی با بانک‌های استان صورت خواهد گرفت

او گفت: اولویت دور کاری با کارکنان با بیماری زمینه‌ای و جانبازان وبانوان باردار است و مدیران اجرایی مکلف هستند موضوع سلامت همکاران را در دستور کار قرار دهند.

استاندار بوشهر بیان کرد: تا زمانی که شرایط کشور عادی شود بیماران زمینه‌ای و جانبازان و بانوان باردار می‌توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند و مدیران اجرایی موظف به رعایت این مصوبه هستند.

گراوند گفت: در شرایط مبارزه با کرونا، فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشد و در نیروگاه اتمی بوشهر پروتکل‌های سخت گیرانه‌ای حکم‌فرما بوده که از رئیس نیروگاه اتمی بوشهر قدردانی می‌کنم.

او ادامه داد: اگر وضعیت استان بوشهر در مقابله با کرونا مظلوب بوده به خاطر رعایت و همکاری مردم در کنار تصمیمات اتخاذی بوده است لذا تاکید می‌کنم همچنان پویش در خانه ماندن از سوی مردم استان رعایت شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اینترنت برای خرید از سوی دستگاه‌های متولی امر اطلاع رسانی شده و صداو سیما هم در این زمینه آموزش‌های لازم را به مردم بدهد.

او بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به نیمه شعبان، از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان استفاده شود تا شاهد تجمعات در اماکن مختلف نباشیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واحد صنفی استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد