Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی، روابط عمومی این شرکت اطلاعیه‌ای برای شفاف‌سازی و جلوگیری از نگرانی مشترکان صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:پیرو طرح حذف قبوض کاغذی برق، کاهش یا افزایش طول دوره‌ قرائت، اثری در افزایش بهای برق مصرفی نخواهد داشت و صورت‌حساب برق مصرفی نیز از طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده از سوی مشترکان ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح فقط قبوض کاغذی برق حذف شده و مشترکان برای مشاهده‌ قبض برق خود می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز به آدرس www.toztab.ir نسبت به مشاهده‌ تصویر قبوض برق خود که عینا همانند قبوض کاغذی پیشین بوده و امکان چاپ و مقایسه با ارقام و صورت‌حساب‌های گذشته را دارد، اقدام کنند.

شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم، بیمارستان‌ها و همه‌ دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار دارد و در این شرایط که توصیه به خانه ماندن همه مردم می‌شود، همکاران ما به صورت شبانه‌روزی مشغول به کار هستند، تا هیچ مشکلی در تامین برق پایدار به وجود نیاید.

با توجه به شرایط کشور در مبارزه با ویروس کرونا، این شرکت با ایفای سهم خود برای قطع زنجیره‌ انتقال، همه خدمات را خود به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه داده است و به‌تدریج زیرساخت‌های شرکت برای ارتقاء خدمات غیرحضوری انجام می‌شود و امید است با همراهی بیشتر مشترکان بتوانیم در سطح کشور به لحاظ ارائه‌ خدمات غیرحضوری در جایگاه مناسبی قرار گیریم.

کد خبر 498447 برچسب‌ها استان آذربایجان شرقی قیمت - برق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی قیمت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز

روحی  با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته پروازهای حج تمتع سال ۱۴۰۳ در روز‌های پایانی اردیبهشت ماه امسال آغاز می‌شود گفت: در این همایش زائران با مسائل عبادی و سیاسی مناسک حج آشنا شدند و قسمت‌هایی از اعمال حج تمتع به صورت نمادین توسط زائران اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد