Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:58:41 GMT

بهبود یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله کرونایی در سیاهکل

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۹۹۸

بهبود یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله کرونایی در سیاهکل

ایسنا/گیلان فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ۳۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل داشتیم، افزود: از این تعداد ۱۹ نفر ترخیص شده اند که یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله در میان ترخیص شدگان بود.

محمود صوفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان سیاهکل همانند سایر شهرستان های استان گیلان و کشور درگیر ویروس منحوس کرونا بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت شهرستان نسبت به سایر نقاط بهتر و طبیعی تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل کارگروه مقابله با کرونای شهرستان سیاهکل از بهمن ۹۸ خبر داد و گفت: تاکنون هفت جلسه ستادی، سه جلسه امنیتی، حقوقی و انتظامی و سه جلسه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و برنامه ریزی با ۵۶ مصوبه برگزار کردیم.

فرماندار سیاهکل با اشاره به تب سنجی و غربالگری کرونایی ۲۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان، اضافه کرد: محدودیت تردد خودروهای غیر بومی و جلوگیری از فعالیت اصناف غیر ضروری همچنان ادامه دارد. در واقع به خاطر سلامتی مردم مجبوریم این محدودیت ها را اعمال کنیم.

صوفی، با بیان اینکه ۳۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل داشتیم، افزود: از این تعداد ۱۹ نفر ترخیص شده اند که یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله در میان ترخیص شدگان بود.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان تازه تاسیس غدیر با وجود همه محدودیت ها و کاستی ها، خاطرنشان کرد: با کمبود امکانات در این بیمارستان مواجه هستیم، اما روند خدمات رسانی به مردم به صورت ویژه انجام شده است.

فرمانده سیاهکل، با بیان اینکه در حال حاضر شش بیمار کرونایی تحت مداوا داریم، یادآور شد: سه نفر بستری و سه نفر در نقاهت هستند، لذا امیدواریم طی روزهای آتی وضعیت بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس شهرستان سیاهکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کنعانی مسئول هیات زورخانه و پهلوانی آباده گفت: ورزش زورخانه‌ای در آباده قدمت ۱۵۰ ساله دارد که نخستین زورخانه به نام وهب است و در حال حاضر چهار زورخانه در این شهرستان فعالیت دارد.
عرفان نعمت الهی از باستانی کاران نوجوان آباده‌ای افزود:۱۲ سال است که در این ورزش فعالیت می‌کنم و مقام اول و دوم مرشدی کشور را به دست آورده ام.
اکبر هادی از پیشکسوتان این ورزش هم در سال ۹۶ به عنوان پدر گود کشور معرفی شد و علی رضا نعمت الهی مرشد این زورخانه  در سال‌های اخیر، مرشدی برتر کشور را در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف کسب کرد.
در حال حاضر بیش از ۲۵۰ نفر در شهرستان آباده در ورزش باستانی پهلوانی زورخانه فعالیت دارند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز