Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:50:23 GMT

عنایتی: ما هم مجبوریم مجازی تمرین کنیم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۲۲۵

عنایتی: ما هم مجبوریم مجازی تمرین کنیم

سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت می گوید تمرین های این تیم هم به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال لغو اجازه برگزاری بازی ها تا پایان فروردین ماه باشگاه های فوتبال ایران روش های مختلفی را برای حفظ آمادگی بازیکنان خود در نظر گرفته اند که یکی از آنها تمرین به صورت اینترنتی و مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا عنایتی در این باره به خبرنگار ما می گوید: ما هم تمرین های خود را به صورت اینترنتی  برگزار می کنیم چون فعلا بازیکنان ما شرایط تمرین گروهی راندارند.

 

او ادامه داد: ما هم از بازیکنان مان می خواهیم برای ما فیلم تمرین کردن بفرستند و هم به صورت آنلاین و مجازی تمرین می کنیم تا بتوانیم آمادگی بدنی بازیکنان را تا جایی که می شود حفظ کنیم.

 

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به این سوال که آیا این روش تمرینی مناسب است یا نه هم گفت: به طور قطع این روش از تمرین جای تمرین گروهی را نمی گیرد ولی در شرایط فعلی که باشگاه ها اجازه تمرین گروهی ندارند این تنها راهی است که برای حفظ آمادگی بازیکنان باقی می ماند.

 

عنایتی در پایان در مورد سرنوشت لیگ یک می گوید: واقعا من هم اطلاع زیادی ندارم و خودم هم نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد. برای شروع تمرین ها منتظر اعلام سازمان لیگ هستیم و من می گویم حتما باید سه هفته قبل از شروع بازی ها تمرین ها شروع شود تا بتوانیم تیم را آماده کنیم.

غلامرضا عنایتی سرخپوشان پاکدشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: غلامرضا عنایتی سرخپوشان پاکدشت دسته یک تمرین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز روز ویژه‌ای برای رئالی‌ها بود، آنها با پیروزی قاطعانه ۳-۰ برابر کادیز قهرمانی‌شان را تا حد زیادی قطعی کرده‌اند و می‌توا‌ن در مقابل عنوان قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام رئال مادرید را نوشت.

کارلو آنچلوتی ترکیبی متفاوت را برای این بازی انتخاب کرد و ترجیح داد انرژی بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار مقابل بایرن مونیخ در چهارشنبه همین هفته حفظ کند. براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو سه گل مادریدی‌ها را به ثمر رساندند.

آنها حالا در صدر جدول ۸۷ امتیازی هستند و برای قطعی کردن قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز دارند، اگرچه شکست احتمالی بارسلونا مقابل خیرونا در بازی امشب هم قهرمانی رئال را حتمی می‌کند.

با این حال بازیکنان رئال که دیگر خودشان را قهرمان لالیگا می‌دانند پس از پایان بازی به مقابل هواداران رفتند و دست در دست یکدیگر، با آنها جشن قهرمانی کوچکی برگزار کردند. کادر مربی‌گری، از جمله کارلو آنچلوتی هم به زمین آمدند و لحظاتی را در کنار بازیکنان به جشن پرداختند.

در روزهای اخیر ابتدا اعلام شد که رئالی‌ها تا پایان بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو صبر می‌کنند و در صورت مسجل شدن قهرمانی جشن خواهند گرفت اما مارکا تایید کرد که باشگاه برنامه‌ای برای جشن ندارد و بزودی برنامه جدید از طرف خود باشگاه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم