Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@15:06:05 GMT

مجلس یازدهم رفع مشکلات اقتصادی را پیگیری کند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۲۵۲

مجلس یازدهم رفع مشکلات اقتصادی را پیگیری کند

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی از منتخبان مردم در مجلس یازدهم خواست تا پیگیر پیشرفت و ترقی کشور باشند و نیز رفع مشکلات اقتصادی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب اظهار کرد: کرونا اثرات سنگینی بر اقتصاد جهان داشته و تا مدت‌ها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه کنیم که ما همه در درون یک کشتی نشسته‌ایم و همه باید با یکدیگر همکاری صمیمانه داشته باشیم.

وی با اشاره به مکاتبه حزب مؤتلفه اسلامی با مقامات عالی چین افزود: از توجه رهبری و مسئولان چین به این مکاتبه و یاری رساندن به ایران در مقابله با کرونا تقدیر و تشکر می‌کنیم و آن را گامی در جهت ارتقای روابط دوستانه دو کشور مقتدر آسیا می‌دانیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در این شرایط سخت اقتصاد در جهان، اصرار آمریکا و اروپا در ادامه تحریم‌ها به ضرر همه جهان از جمله خود آنهاست و زمان برای لغو تحریم‌ها فرارسیده است.

بادامچیان با اشاره به نام‌گذاری سال 99 توسط مقام معظم رهبری تأکید کرد: امسال سال جهش تولید است. ما در حوزه راهبردها، ساختارها، برنامه‌ها و اجرا، نظارت و ارزیابی اقتصاد و کشور باید بازنگری داشته باشیم و با بازتعریف جدید با مشکلات، مواجه شویم و در چاره‌سازی مشکلات کرونایی با توسل به دعا و امدادهای الهی، همه با هم همراهی کنیم و به نظر من باید مانند سال 1357 تعاونی‌های محله‌ای با مسئولیت روحانیت هر محله فعال شود.

وی با تأکید بر توجه به یک بسته پیشنهادی خاص افزود: همه باید در اتقان و درستی این بسته پیشنهادی در حوزه صنعت، کشاورزی، تجارت و کارکرد شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز حوزه خدمات، مشارکت کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به کار جهادی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌‌ها، همکاری همگانی در مقابله با ویروس کرونا در ایران گفت: به مدد الهی نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با نظام های اروپایی و آمریکایی از معرکه کرونا روسپید بیرون آمد.

وی همچنین با اشاره به گروه‌های جهادی و نیز درخشش خوب سپاه و ارتش و بسیج و نیروی انتظامی در حوزه سلامت تأکید کرد: دنیا نظاره‌گر ماست و مردم هم که با همه مشکلات اقتصادی در این معرکه در کنار دولت با مقاومت و همکاری نشان دادند، می‌توانند این عقبه را پشت سر بگذارند و خواهند گذاشت و رسوایی برای رسانه‌های دشمن ایران است که عناد و کینه‌توزی را حتی در این مشکل جهانی، نسبت به ایران رها نمی‌کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه نظام رسانه‌ای جهان بسته نیست، گفت: مردم جهان امروز شاهد تقاوت جمهوری اسلامی با نظام‌های غربی شده‌اند و ما افتخار می‌کنیم که مردم و مسئولان ما همه با هم و در کنار هم دلسوزانه برای شکست این بیماری، جهاد می‌کنند و این جهاد، مورد تقدیر است.

بادامچیان با اشاره به کسب‌وکارهای روزمره تأکید کرد: مردم و دولت باید به فکر پیشه‌وران و کارگران و خانوارهایی باشند که معیشت آنها در این حادثه دچار تنگنا شده است. خوشبختانه در این موارد تصمیماتی گرفته شده که با عملی شدن آن امیدوار هستیم که همه غم‌خوار هم باشیم و هرچه داریم با هم تقسیم کنیم.

وی با تجلیل از آقای علی لاریجانی، رئیس مجلس که دراین ایام کرونایی مسائل کشور را از دفتر مجلس پیگیری می‌کرد، گفت: برای سلامتی همه بیماران کرونایی از جمله جناب آقای لاریجانی دعا می‌کنیم و از تلاش‌های صادقانه ایشان در این روزهای کرونایی صمیمانه تشکر داریم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با طلب علو درجات برای همه درگذشتگان بیماری کرونا، به‌ویژه 11 عضو مؤتلفه اسلامی در کشور، مصیبت فقدان آنان را به بازماندگانشان تسلیت گفت.

بادامچیان با تجلیل از آمادگی 180 نفر از نمایندگان مجلس یازدهم برای مکاتبه با رهبری معظم انقلاب گفت: سال جهش تولید را در پیش داریم. من در نامه‌ای که به همه نمایندگان منتخب مجلس یازدهم نوشته‌ام متذکر شده‌ام که این دوره مجلس، گام دوم است و مجلس باید پیشاپیش ملت ایران با منشور بیانیه گام دوم به دور از جناح‌بندی‌های مجالس گذشته، پیشرفت و ترقی کشور و رفع مشکلات اقتصادی را پیگیری کند و حزب مؤتلفه اسلامی آمادگی دارد که تجربیات و راهکارهای خود را تقدیم مجلس کند.

وی افزود: امیدواریم با شکل‌گیری مجلس جدید در خردادماه سال جاری شاهد تحولات عمیقی در امر تولید و اقتصاد کشور باشیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: اداره صحیح کشور با هماهنگی سه قوه با رهبری معظم و همکاری با یکدیگر میسر است. امیدواریم با تحولات قوه قضائیه، رئیس جمهور محترم نیز تحولات لازم را در دولت پدید آورد تا در همه زمینه‌ها و از جمله اقتصاد، جهش به‌وجود آید.

بادامچیان با اشاره به شهادت سردار میرزا محمد سلگی  از نام‌آوران دفاع مقدس اظهار کرد: شهادت این سردار جبهه دفاع مقدس و جبهه فرهنگی را به امام زمان عج و فرماندهی معظم کل قوا و به همه یاران او و فرماندهان آن روزهای نورانی و ملت ایران تسلیت می‌گوییم. 

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: اسدالله بادامچیان حزب مؤتلفه اسلامی جهش تولید دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی مشکلات اقتصادی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌

امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، رأی دادن برای هریک از افراد جامعه یک حق مسلم است، بنابراین باید از این حق دفاع کرد و اگر این حق مطالبه نشود در نهایت منجر خواهد شد انتخاب‌گری و تصمیم‌گیری برای افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند از بین برود.

وی افزود: راه حل رفع موانع و مشکلات، حضور آگاهانه در انتخابات است و باید تلاش کنیم و نامزدی را که به نظر ما گره گشای مشکلات است رأی بدهیم زیرا اگر من و شما رأی ندهیم، امور مملکت اداره نخواهد شد.

فراهانی ادامه داد: اگر مجلسی قوی‌تر داشته باشیم، بدون تردید دولتی قوی و مقتدر نیز خواهیم داشت و به عقیده من، ریشه عمده ضعف‌ها و مشکلاتی که در کشور داریم، به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.

وی گفت: بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق رأی آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آن‌هاست، انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد، قوانین مجلس توسط کسانی نوشته می‌شود که با رأی مردم به مجلس می‌روند؛ بنابراین نیاز است که مردم با دقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

فراهانی ادامه داد: انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر همواره روند صعودی خود را حفظ کرده و تلاش شده با تقویت گفتمان مردم‌سالارانه دینی خود، نقش مردم را در صحنه سیاسی کشور حفظ کند

وی اضافه کرد: مردم ملایر همواره نسبت به گردهمایی و رویدادهای سیاسی در جمهوری اسلامی نگاه مثبت و ویژه‌ای داشتند که آخرین نمونه آن را می‌توان حضور در راهپیمایی روز قدس مشاهده کرد، مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی نیز نتوانسته بر حضور مردم تأثیر منفی بگذارد.

فراهانی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور در زمان جنگ به‌مراتب بیشتر از امروز بود؛ اما مردم به حاکمیت و تلاش مدیران دولتی برای حل مشکلات اعتقاد داشتند، این اعتماد امروزه نیازمند ترمیم دوباره است، برخی از مدیران با اقداماتی اشتباه به این اعتماد خدشه وارد کردند که در سایه دولت مردمی می‌توان نسبت به حل آن امیدوار بود.

وی گفت: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را در راستای تحولات شگرف سیاسی و اقتصادی اعلام کرده بود و انتخابات این دوره نیز ادامه همان مسیر است. باتوجه به گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد تغییر نسل در مدیران هستیم؛ ازاین‌جهت نیز انتخابات این دوره حائز اهمیت است.

کد خبر 6097875

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم