Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@07:22:11 GMT

این شنبه‌ای که پرسپولیسی‌ها می‌گویند چه زمانی می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۳۱۵

این شنبه‌ای که پرسپولیسی‌ها می‌گویند چه زمانی می‌رسد؟

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو در مورد چک‌های نقد نشده باشگاه پرسپولیس برای رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی گفت: از مدیرعامل گذشته تا سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه وعده‌های زیادی به ما دادند که هیچ‌کدام تا الان عملی نشده‌اند. از اول اسفند ماه به ما گفتند شنبه پول‌تان را می‌دهیم، اما هنوز این شنبه نیامده است و شاید نام این روز از تقویم دوستان پاک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهم یک نفر را به باشگاه پرسپولیس بفرستم تا تقویم‌های‌شان را گردگیری کند.

وی با ابراز گلایه از مدیران باشگاه پرسپولیس یادآور شد: به‌هرحال ما از همان اسفند ماه از راه قانونی برای رسیدن به پول‌مان اقدام کردیم، چرا که بابت هر روز تأخیر روزی یک میلیون تومان به طلب‌مان از پرسپولیس اضافه می‌شود.

مالک باشگاه شهر خودرو در واکنش به این سؤال که آیا بدقولی مدیران باشگاه پرسپولیس باعث شد آنها نتوانند در روزهای پایانی سال 98 به بازیکنان خود پرداختی داشته باشند، خاطر نشان کرد: ما روی این پول خیلی  حساب کرده بودیم و اگر می‌دانستیم که این شرایط پیش می‌آید قبل از رقابت‌های آسیایی رضایت‌نامه سرمربی‌مان  را صادر نمی‌کردیم.

حمیداوی راجع به اینکه باشگاه شهر خودرو چه موضعی در قبال سرنوشت لیگ برتر دارد، گفت: ما تابع قوانین و آنچه فیفا و بعد فدراسیون می‌گوید، هستیم. ما هیچ پیشنهادی به سازمان لیگ ارائه نکردیم، چرا که در شرایط فعلی سلامتی بازیکنان که بخشی از مردم هستند، از هر چیز دیگری مهمتر است. فکر کنم در حال حاضر باید با یک خردجمعی به فکر مقابله با ویروس کرونا باشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حمیداوی پرسپولیس شهرخودرو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد

 لیدر سپاهان که در ورزشگاه آزادی به هواداران زن پرسپولیس توهین کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شب گذشته یکی از لیدرهای مسن سپاهان که سربند یا زهرا هم به سرش بسته بود، برخلاف سیره ائمه اطهار ، حرف‌های عجیب و زشتی را در مورد زنان پرسپولیسی بر زبان آورد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

سیدجلال حسینی، مربی پرسپولیس در استوری اینستاگرام خود به این توهین واکنش بسیار تندی نشان داد و نوشت که اگر باشگاه سپاهان با این رفتار زننده برخورد نکند، حتما در شکل گیری آن نقش داشته است.

نهادهای امنیتی هم با پیگیری هر چه سریع این موضوع، لیدر هتاک را بازداشت کردند و او اکنون در اختیار قانون است.

عجیب اینکه باشگاه سپاهان هنوز به این توهین واکنش نشان نداده و آن را رسما محکوم نکرده است!

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر