Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@01:04:13 GMT

با «سیلیا» (Celia) دستیار صوتی هوشمند هوآوی آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۳۲۱

شرکت هوآوی پیش از این دستیار صوتی دیگر خود را با نام «ژیایی» (Xiaoyi) را ارائه کرده بود، اما مسئولان این شرکت همواره تاکید داشته‌اند که نسخه بین‌المللی دستیار صوتی هوشمند هوآوی جهت استفاده در بازارهای جهانی نیز به زودی ارائه خواهد شد.

«سیلیا» (Celia) نام این دستیار صوتی هوشمند است که هم‌زمان با رونمایی از پرچمدار هوآوی یعنی سری Huawei P40 در شش کشور از بازار جهانی ارائه شده و آماده استفاده توسط علاقه‌مندان به این فناوری نوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوآوی طبق برنامه‌ریزی انجام شده در آینده‌ای نزدیک این محصول را در کشورهای بیشتری نیز ارائه خواهد کرد اما در حال حاضر کاربران در کشورهای بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، شیلی، مکزیک و کلمبیا می‌توانند از «سیلیا» به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی استفاده کنند.

همان‌طور که پیش از این و در دستیارهای هوشمند دیجیتالی مشابه نیز دیده بودیم، «سیلیا» نیز با گفتن جمله “Hey Celia” فعال می‌شود. البته کاربران می‌توانند با فشردن و نگه‌داشتن کلید «پاور» (Power) گوشی به مدت یک ثانیه نیز این دستیار هوشمند را فعال کنند. بعد از به کار بردن جمله “Hey Celia” می‌توان درخواست‌های متفاوتی نظیر برقراری تماس صوتی، ارسال پیام، تنظیم هشدار، خاموش و روشن کردن بلوتوث، تنظیم یک قرار ملاقات در تقویم، مشاهده وضعیت آب و هوا و موارد مشابه بسیاری را به «سیلیا» اعلام و پاسخ مورد نیاز را دریافت کرد.

هوآوی قابلیت جذاب دیگری به نام ترجمه چهره به چهره (Face to Face Translate) را نیز در دستیار صوتی هوشمند خود برای کاربران فراهم کرده است. با استفاده از این قابلیت «سیلیا» به عنوان یک مترجم مجازی بین دو شخص که در یک محیط حضور دارند قرار گرفته و مکالمات دو طرف را برای دیگری ترجمه خواهد کرد. در این حالت هر کاربر بدون تاخیر کلماتی که توسط شخص مقابل ادا می‌شود را به صورت ترجمه شده روی صفحه گوشی هوشمند خود مشاهده خواهد کرد. در حال حاضر این قابلیت نیز از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.

«سیلیا» با قابلیت لنز هوش مصنوعی هوآوی (Huawei AI Lens) هم سازگار است. این فناوری بسیار پیشرفته قابلیت‌های محاسباتی قدرتمندی در اختیار شما قرار می‌دهد، مانند اینکه کاربر می‌تواند با گرفتن دوربین گوشی به سمت یک غذا و گفتن جمله‌ای مانند «سلیا، این غذا چقدر کالری دارد؟» البته به زبان‌های پشتیبانی شده «سیلیا»، می‌تواند پاسخ خود را دریافت کند.

هوآوی وعده داده تا «سیلیا» را برای پشتیبانی از قابلیت‌ها و زبان‌های جدید ارتقا داده و در کشورهای جدیدی نیز عرضه کند. علاوه بر این و بر اساس برنامه‌ریزی‌ گسترده‌ی هوآوی، این دستیار صوتی دیجیتالی در آینده‌ای نه چندان دور در طیف متفاوتی از دستگاه‌های الکترونیکی از جمله اسپیکرها، تلویزیون‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

هوآوی پیش از اعمال محدودیت‌های ایالات متحده آمریکا نیز قصد داشت دستیار صوتی دیجیتالی خود را برای عرضه در بازارهای بین‌المللی آماده کند، اما به نظر می‌رسد شرایط فعلی باعث سرعت گرفتن اجرای این برنامه شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هوآوی شرکت هوآوی دستیار صوتی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)

عصر ایران- نسخه الکتریکی جک تی9 هانتر روانه نمایشگاه خودرو بین المللی پکن می شود. این پیکاپ الکتریکی مجهز به دو موتور الکتریکی و سامانه چهارچرخ محرک است.

جک تی9 به عنوان یک پیکاپ میان سایز در سال 2020 معرفی شد و سال گذشته نیز یک فیس لیفت را پشت سر گذاشت. اکنون جک نسخه الکتریکی آن را آماده ورود به بازار می کند.

رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه 18 اینچی روی خودرو نصب شده اند. پروفایل دماغه نیز با توجه به ماهیت الکتریکی محصول کاملا جراحی شده است.

جک تی9 الکتریکی از منظر ابعاد برابر با 5620 میلیمتر در طول، 1965 میلیمتر در عرض و 1920 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. طول قسمت بار آن نیز 1810 میلیمتر است.

یک موتور 94 اسب بخاری و دارای گشتاور 176 نیوتن متر روی محور جلو و موتور 215 اسب بخاری با گشتاور 342 نیوتن متر روی محور عقب جانمایی شده اند. انرژی مورد نیاز موتورهای الکتریکی از بسته باتری 88.02 کیلووات ساعت لیتیم آهن فسفات تامین می شود که برد حرکتی پیکاپ را به 500 کیلومتر می رساند.

فضای داخل کابین نسخه الکتریکی تفاوت های جزئی با مدل بنزینی دارد که شاخص ترین مورد به استفاده از تعویض کننده چرخشی گرد می شود. اینترفیس ژیلینگ 3.0، پشتیبانی از فرمان های صوتی، شارژ بی سیم، خروجی 220 ولت، صندلی های الکتریکی و سامانه مکان یاب ماهواره ای از دیگر ویژگی های جک تی9 الکتریکی هستند.

جک در نظر دارد نسخه پلاگین هیبرید تی9 را نیز در سال 2025 وارد بازار کند. جالب است بدانید، جک اکنون نسخه الکتریکی وانت کوچک تر خود یعنی تی8 را در بازارهای خارجی مانند کنیا به فروش می رساند.

جک تی9 الکتریکی  نسخه پروتایپ جک تی9 الکتریکی کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وانت جدید T9 از کمپانی چینی JAC/ تلاش برای ارائه یک پیکاپ غول پیکر! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)