Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-کمپین‌های فرهنگی مختلف از جمله «#کتاب_خانه»، به یکی از سرگرمی‌های مناسب برای ایام قرنطینه کرونایی کشورمان تبدیل شده اند.

 این روز‌ها بهترین فرصت برای مطالعه است. بسیاری از کتابخوان‌ها و کتاب دوستان ایام قرنطینه کرونایی را غنیمت شمرده و به مطالعه کتاب در زمینه‌های مختلف می پردازند.

باید گفت ایام قرنطینه سبب دوستی دوباره افراد با کتاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری افراد از دنیای کتاب و مطالعه فاصله گرفته بودند و بسیاری هم نبود زمان کافی برای مطالعه را بهانه می‌کردند. حال فرصتی برای بازگشت به دنیای کتاب فراهم شده و مردم از این فرصت‌ها بهره می برند.

درست است که خرید کتاب از فروشگاه‌ها امکان پذیر نیست، اما این روزها فروش آنلاین کتاب و استفاده از کتاب‌های صوتی و الکترونیکی رواج بیشتری یافته است. مدت زمانی است که فروشگاه‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های کتاب در دسترس قرار دارند، اما استفاده از این برنامه‌ها بسیار محدود بوده است؛ زیرا علاقه‌مندان به کتاب، کتاب‌های کاغذی را به کتاب‌های صوتی و الکترونیکی ترجیح می‌دادند. حال در این روز‌ها برنامه‌های اینترنتی کتاب مخاطبان خود را بیش از گذشته سرگرم کرده و حتی کتاب‌های بهتر و بیشتری را در اختیارشان قرار می‌دهند.

مجید شریفی

مجید شریفی مدیرعامل اپلیکیشن کتابراه در خصوص افزایش مخاطبان کتاب های صوتی و الکترونیکی گفت: در ایام قرنطینه و دو هفته آخر اسفند ماه کمپین‌ها و تخفیفات کلی برای خرید کتاب در کتابراه ارائه دادیم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمپین بزرگی به نام «#کتاب_خانه» اجرا شد و ۷۰ درصد تخفیف برای کتاب‌های الکترونیکی و صوتی عمومی و ۸۰ درصد تخفیف برای کتاب‌های کودک و نوجوان ارائه شد که این پویش تا ۲۰ فروردین ماه نیز ادامه دارد.

او ادامه داد: استقبال از این کمپین بسیار خوب بود و حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ درصد افزایش مخاطب داشته ایم. این کمپین به یکی از سرگرمی‌های مناسب برای ایام قرنطینه تبدیل شده است. شیوع بیماری کرونا شرایط خاصی از جمله دسترسی به کتاب‌های فیزیکی را ایجاد کرد. بنابراین این شرایط سبب رشد خدمات غیر حضوری شد.

شریفی درخصوص برنامه‌های جدید کتابراه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین کار‌های ما توسعه محتوا در اپلیکیشن است تا تمامی زمینه‌ها و کتاب‌ها را پوشش داده و پاسخگوی افراد مختلف جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کتاب های صوتی و الکترونیکی ایام قرنطینه کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با برخورد وحشیانه و خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین و مردم غزه و بازداشت ۵۵۰ نفر از دانشجویان، کمپین «آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه» توسط سازمان زیباسازی در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شده‌است.

در این کمپین تصاویری از سرکوب دانشجویان آمریکایی در محوطه دانشگاه توسط پلیس این کشور و سرکوب و کشتار مردم غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی به نمایش درآمده است، آزادی بیان به سبک آمریکا و اسرائیل به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟