Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از زمان بروز بیماری کرونا و آمادگی مراکز نیکوکاری مازندران برای تولید و توزیع وسایل بهداشتی مورد نیاز این ایام ، ۱۳ مرکز نیکوکاری استان از اسفند پارسال تاکنون ۷۰۰ هزار ماسک و یکصد هزار لباس بیمارستانی (گان ) تولید کردند . 

وی ادامه داد : علاوه بر تولید این میزان وسایل بهداشتی ، ۱۶۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید کردند تا بخشی از نیازهای جامعه از این طریق مرتفع شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون کمیته امداد مازندران اضافه کرد : مراکز نیکوکاری مازندران ، تولیدات خود را میان مراکز درمانی ، بیمارستانی و نیز مددجویان این نهاد و دیگر نیازمندان جامعه به صورت رایگان توزیع کردند . 

وی در خصوص نحوه فعالیت این مراکز نیکوکاری گفت : هر بیمارستان و یا مرکز درمانی میزان مورد نیاز ماسک خود را به مراکز نیکوکاری اعلام می کند و این مجموعه براساس نیاز این مراکز هر روز تولید می کنند .

سعادت افزود : به طور میانگین روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک توسط مراکز نیکوکاری مازندران تولید و توزیع می شود . 

وی با اشاره به اینکه ۱۳۰ مرکز نیکوکاری کمیته امداد مازندران فعالیت می کنند ، گفت : به غیر از ۱۳ مرکز تولید کننده وسایل بهداشتی مورد نیاز ، مابقی مراکز نیکوکاری در زمینه توزیع بسته های بهداشتی فعالیت می کنند . 

به گفته معاون کمیته امداد مازندران مراکز نیکوکاری در ایام سال فعالیت های خیرخواهانه از جمله ساخت مسکن ، توزیع سبدهای کالایی ، تهیه جهیزیه عروس برای خانواده های مددجویان و محرومان انجام می دهند که اکنون و در زمان کرونایی این فعالیت ها به سمت تهیه و توزیع لوازم بهداشتی سوق داده شده است . 

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران کمیته امداد امام خمینی (ره) پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران کمیته امداد امام خمینی ره ویروس کرونا مازندران کمیته امداد امام خمینی ره مراکز نیکوکاری مازندران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه