Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی در 11 حوزه، مسابقه خلاصه نویسی کتاب و کنسرت‌های آنلاین و تئاتر در فضای مجازی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این زمینه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمد محمدپور امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی و کارگروه مدیریت جو روانی ستاد مقابله با کرونای استان، با تاکید بر ضرورت اقناع افکار عمومی در شرایط بحرانی اظهار داشت: هر کجا که مردم نسبت به موضوعی قانع شده‌اند به خوبی با حاکمیت و دولت همراهی کرده و زمینه‌ساز موفقیت طرح‌های اجرایی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این زمینه رسانه‌های استانی نقش ویژه‌ای داشته و باید در راستای اطلاع رسانی درست به مردم اقدام کنند و با شفافیت با مردم سخن گفته و با اخبار درست و موثق در راستای قانع سازی آنان اقدام کنند.

محمدپور با اشاره به تولید هزاران مطلب توسط رسانه‌های استان در خصوص بیماری کرونا و راهکارهای برون رفت از این بحران گفت: رسانه‌های آنلاین و خبرگزاری‌ها در شرایط کنونی وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای این ایام گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی در 11 حوزه، مسابقه خلاصه نویسی کتاب و کنسرت‌های آنلاین و تئاتر در فضای مجازی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این زمینه است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری طرح همراه کتاب گفت: طی این طرح، 26 کتابفروشی استان به دریافت سفارشات مردم به صورت تلفنی یا آنلاین و تحویل محصولات سفارشی در درب منزل اقدام می کنند.

محمدپور، همچنین از اجرای برنامه‌های ویژه توسط کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد و موسسات فرهنگی و هنری خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت تشکیل گروه‌های علمی با مدیریت جهاد دانشگاهی استان گفت: مقابله با بحران کرونا نیازمند بررسی های علمی و ارائه آماری دقیق است که از جهاد دانشگاهی استان خواستار تشکیل هسته علمی برای این موضوع هستیم.

وی با تاکید بر حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در شرایط حاضر گفت: از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خواستار تشکیل گروه‌هایی برای حمایت از افراد تازه کار و توسعه کار استارتاپ‌ها هستیم تا راهنمایی‌های لازم برای فعالان این حوزه به درستی انجام شود.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ فضای مجازی آذربایجان شرقی کتاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی محمد محمدپور کنسرت رسانه خبرگزاری فارس کرونا ویروس تئاتر خلاصه نویسی کسب و کار استارتاپ ها جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی