Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز نشست مشترک تشکل‌های عالی کارگری و بازنشستگان کشور در محل کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شد.

در خاتمه این نشست بیانیه‌ای به امضای حاضرین رسید که در آن بر دو مساله اساسی تاکید شد: اول- اجرای بدون قید و شرطِ ماده ۴۱ قانون کار و دوم- تحقق سبد معاش ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومانی در تعیین دستمزد ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضران در نشست ضمن تشکر از تلاش‌های نمایندگان کارگری مذاکرات مزدی، فریز مزدی و هر نوع بحث انحرافی دیگر را محکوم کرده و از دولت درخواست کردند در جهت اجرای ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی، اقدام به عمل بیاورد. 

آنها اعلام کردند هر نوع تساهل و تسامح در این زمینه، اعتراض کارگران و بازنشستگان را در پی خواهد داشت. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فریز مزدی افزایش مزد 99 تعیین مستمری بازنشستگان در سال 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر

علیرضا حسینی گفت: میزهای خدمت در ۱۲ شهرستان استان مرکزی و در واحدهای بزرگ و متوسط، صنعتی، تولیدی و خدماتی و همچنین مصلی‌های نماز جمعه، پاسخگوی سئوالات مختلف جامعه کار و کارگر استان مرکزی است و مشکلات مطرح شده این قشر را از این طریق به شکل ویژه بررسی می‌شود.

وی، با یادآوری نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید؛ با مشارکت مردم»، گفت: این شعار مهم بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در این فرمان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در راستای ارج نهادن و قدردانی از نیروهای کار، کارگران و بیمه شدگان در عرصه تولید، اقدامات مختلفی را در هفته کار و کارگر سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسینی اظهار کرد: برگزاری نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی با حضور نمایندگان کارگر، کارفرما و بازنشستگان با محوریت بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه کارگری، تبیین و تشریح دستاوردها و اقدامات سازمان در حوزه‌های بیمه‌ای و تقدیر از کارگران نمونه در چند واحد صنعتی استان، بخشی از این برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: نشست با کارگران، ارسال پیام تبیرک به کانون‌ها و تشکل‌های کارگری و برگزاری مسابقه سراسری ویژه کارگران، از دیگر برنامه‌های تدارک شده هفته کار و کارگر در استان مرکزی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: تامین اجتماعی ارتباط مستقیم با تولید دارد و خود را موظف می‌داند که در کنار ارکان تولید، کارگران و کارفرمایان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • حال کارگران خوب است!
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت