Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:12:38 GMT

علی منصور در سوگ از دست دادن پدر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۷۳۸

علی منصور در سوگ از دست دادن پدر

صبح امروز - ۱۸ فروردین ماه - پدر علی منصوریان کاپیتان سابق استقلال بر اثر ایست قلبی در گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان بازیکن و کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

صبح امروز - ۱۸ فرودین ماه- پدر منصوریان بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. مراسم خاکسپاری او فردا در بهشت زهرا برگزار خواهد شد اما خانواده منصوریان از مردم خواسته‌اند تا با توجه به شرایط و پیش گیری از شیوع ویروس کرونا برای شرکت در این مراسپ حاضر نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منصوریان ملی پوش پیشکسوت تیم ملی کشورمان سال‌ها از مهره‌های تأثیر گذار تیم ملی و استقلال بود که موفق به بستن کاپیتان این تیم تهرانی نیز شد. پس پایان دوران فوتبال، منصوریان به مربی گری روی آورد و دوران پرافت و خیزی را سپری کرد.

علیرضا منصوریان ابتدا کارش را با نفت تهران آغاز کرد و با این تیم تا چند قدمی قهرمانی لیگ برتر رسید و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. پس از ان به استقلال آمد و با وجود شروع خوب پایانی تلخ را تجربه کرد. بعد از آن منصوریان به اصفهان آمد و سکان ذوب آهن را بر عهده گرفت. او هر میزان که در فصل نخست حضور بر نیمکت اصفهانی موفق بود، نتوانست موفقیت‌ها را در لیگ امسال تکرار کند و در نیم فصل از این تیم کنار گذاشته شد و حالا چند ماهی است خبری از او در فوتبال نیست.

خبرگزاری ایمنا این ضایعه را به خانواده منصوریان تسلیت می‌گوید.

کد خبر 417663

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ووشوکارانی از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیانگ‌یئن» آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش تالو موفق به کسب دو مدال طلا و برنز توسط اسدیان و جلیلی شدند.

در نوبت دوم این مسابقات رقابت‌های بخش ساندا یا همان مبارزه انجام شد که ابتدا صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم «دوی مهارابام» از هند را شکست داد. وی عصر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و نپال پیکار می‌کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز برابر «ژی‌چین لی» از چین صاحب برتری شد. شهربانو منصوریان هم در مبارزه نخست در وزن ۷۵- کیلوگرم «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

کد خبر 6087437

دیگر خبرها

  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد