Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:51:08 GMT

صادرات در مرز «پرویزخان» در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۷۴۲

صادرات در مرز «پرویزخان» در حال انجام است

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه هیچ محدودیت ترددی در مرزپرویز خان وجود ندارد، گفت: پروتکل‌های بهداشتی در این مرز برای حفظ سلامت رانندگان انجام می‌شود که قدری زمان‌بر است و همین فوت وقت موجب نارضایتی برخی از رانندگان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آخرین وضعیت تردد کالا و مسافر در مرزهای مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق حکایت از آن دارد که مرزهای خسروی و سومار براساس تصمیم دولت عراق تا 27 فروردین‌ماه تعطیل است و مرزپرویزخان فعال و صادرات در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در فضای مجازی خبری‌های مبنی بر اینکه در مرز پرویزخان استان هیچگونه امکانات بهداشتی وجود ندارد و علاوه بر آن اعمال برخی از ممنوعیت‌های ترددی رانندگان را با مشکلات عدید‌ه‌ مواجه کرده، منتشر شده است، خبرنگار فارس صحت و سوق این خبر‌ها را از مرادعلی تارتار، فرماندار قصرشیرین جویا شدیم.

تاتار با تکذیب خبرهای فوق، اظهار داشت: امکانات بهداشتی در مرز پرویزخان به خوبی وجود دارد و تمامی کامیون‌ها چه در زمان ورود و چه در زمان خروج از کشور کاملا ضدعفونی می‌شوند.

وی ادامه داد: رانندگان ترانزیت‌ پس از ورود به کشور عراق چند روزی قرنطینه می‌شوند که این از برنامه‌های بهداشتی عراق است و نمی‌توانیم در آن دخالتی داشته باشیم و پس از آن با انجام اسکورت نظامی برای تخلیه بارها اقدام کرده و دوباره رانندگان را به رمز پرویز خان هدایت می‌شوند.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه هیچ محدودیت ترددی در مرز پرویزخان وجود ندارد، افزود: پروتکل‌های بهداشتی در این مرز برای حفظ سلامت رانندگان انجام می‌شود که قدری زمان‌بر است و همین فوت وقت موجب نارضایتی برخی از رانندگان شده است.

وی به فعال بودن صادرات در مرز پرویزخان اشاره و بیان کرد: صادرات از طریق این مرز خیلی خوب در حال انجام است و مشکل خاصی نداریم، روزانه بیش از 500 دستگاه کامیون صادرات به عراق داریم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق کرمانشاه فضای مجازی فرماندار قصرشیرین فارس پرویزخان محدودیت تردد پروتکل بهداشتی مرز پرویزخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»

به تازگی فیلم سینمایی پرویزخان به اکران آنلاین درآمده است. این فیلم به برهه‌ای از زندگی پرویز دهداری، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال می‌پردازد. دختر پرویز دهداری نظرات خود را پیرامون این فیلم بیان کرد و دلیل گلایه برخی ورزشکاران را گفت. 

دیگر خبرها

  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • نمایش برخط «پرویزخان»
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم