Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت تولیدکننده لباس بیمارستانی امروز دوشنبه در بازدید ۲ تن از اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس از نحوه فعالیت آن گفت: با توجه به نیاز مراکز درمانی و تجهیزات گسترده‌ای که در زمینه دوخت و خیاطی در این شرکت فراهم شده، به طور موقت تولید لباس بیمارستانی را آغاز کردیم.

صدفی افزود: پیش از این مقرر بود در این شرکت روزانه بالغ بر۱۵۰۰ دست کت و شلوار تولید شده و یک سوم آن به کشورهای ترکیه لهستان و یونان صادر شود که در ماه‌های آتی مجددا به تولید آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این شرکت ظرفیت اشتغال و جذب برای ۳۲۰ نفر را دارد که در فاز اول ۱۰۰ نفر جذب می‌شوند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور با مساعدت سازمان منطقه آزاد ارس ، چندین شرکت تولیدی با تغییر خطوط خود اقدام به تولید انواع اسپری و محلول‌های ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش و اسپان باند کرده‌اند.

منطقه آزاد ارس با بیش از ۷۰ هزار هکتار وسعت به مرکززیت شهر جلفا در ۱۳۰ کیلومتری شمال غرب تبریز در مجاورت جمهوری های آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان واقع شده و با ترکیه کمتر از ۱۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس اشتغال زایی ویروس کرونا آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس اشتغال زایی منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با هدف آماده‌سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی اقدام می‌کنند.

مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا (ع) می‌توانند برای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان