Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:14:49 GMT

آمادگی شهر آفتاب برای ارائه امکانات به بیماران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۰۰۲

آمادگی شهر آفتاب برای ارائه امکانات به بیماران کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئوف قادری، از آمادگی کامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و بیان کرد: از همان ابتدای تشکیل ستاد ملی مدیریت کرونا، اعلام کردم که شهرداری و نمایشگاه شهر آفتاب متعلق به مردم است و با همه امکانات در خدمت شهروندان خواهیم بود.

به گفته وی، در شرایط فعلی هم که شهروندان نیازمند درمان و معالجه هستند، با توجه به امکانات شهرآفتاب، پیش از نوروز از سوی شهردار تهران و مدیران شهری به ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام شد که این مجموعه نمایشگاهی آماده است تا همه امکانات خود را چه برای نقاهتگاه و چه بیمارستان صحرایی در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار دهد؛ البته با این پیشنهاد موافقت شد که در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، با بیان اینکه تعدادی از اعضای ستاد ملی مدیریت کرونا هم از نمایشگاه شهر آفتاب بازدید کردند و در صورت نیاز از این مجموعه استفاده خواهد شد، گفت: خوشبختانه روند کاهشی و کنترل ویروس کرونا در کشور سبب شده تا به امروز نیازی به استفاده از امکانات شهر آفتاب نباشد. با این حال ما کماکان آماده و با ارگان‌های مرتبط با این موضوع در ارتباط هستیم تا به محض اعلام نیاز، همه شرایط را برای ایجاد یک نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی فراهم کنیم.

قادری همچنین در واکنش به برخی اخبار تأیید نشده درباره استقرار بیماران از قم در نمایشگاه شهر آفتاب هم توضیح داد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. از طرف دیگر ما تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا هستیم و مخالفتی با استقرار بیماران از سراسر کشور نداریم. اما تا به امروز صحبتی درباره بستری بیماران قم یا شهرستان‌های دیگر در نمایشگاه شهر آفتاب نشده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در استان قم امکانات و تجهیزات کافی وجود دارد؛ اما امکانات شهر آفتاب در هر صورت و در هر شرایطی متعلق به همه مردم ایران است و آمادگی کامل برای ارائه این امکانات به بیماران مبتلا به کرونا هستیم.

کد خبر 4893761

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران ویروس کرونا شهرآفتاب ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهر تهران سیدابراهیم رئیسی آموزش مکمل فاصله گذاری اجتماعی دستگیری سارق روز طبیعت ماسک طبی سازمان هواشناسی ستاد ملی مدیریت کرونا نمایشگاه شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،محمد دهقان منشادی اظهار داشت: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در این نمایشگاه 135 فرصت سرمایه گذاری استان  با حجم سرمایه گذراری اولیه 126 هزار و 231 میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می شود.

دهقان منشادی اظهار داشت: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام نمایند. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق های لازم را در اختیار انها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان