Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ابتدا قرار بود مرداد ماه سال جاری در کشور کویت برگزار شود، اما به دلیل تعویق جام ملت‌های آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت مسابقات جام ملت‌ها را مرداد ماه برگزار کند و به دنبال آن قرار شد رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هم اواخر آذر ماه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت زیادی خواهد داشت به طوری که تیم‌هایی که امسال در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، به دلیل خستگی برخی از بازیکنان ملی پوش تیم‌ها به خاطر حضور در جام ملت‌ها بعضی از تیم‌ها با خستگی بالایی وارد رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: واکنش عضو کمیته فوتسال به برگزاری رقابت‌های جام حذفی

در همین رابطه حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شیوه برگزاری رقابت‌های امسال جام باشگاه‌های آسیا پینشهاد جالبی ارائه داد. او در مورد این موضوع اظهار داشت: با توجه به اتفاقات پیش آمده راجع به شیوع ویروس کرونا و همچنین تصمیم AFC مبنی بر این که در سال ۲۰۲۰ سهمیه فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا ۲ تیم خواهد بود. به همین دلیل از کمیته فوتسال خواهش دارم که از طریق علی تار قلی زاده (رئیس دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا) با مسئولان AFC مکاتباتی داشته باشند تا کشورمان امسال با ۲ تیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

او افزود: به غیر از ایران کشور‌های تایلند و ژاپن هم که در فوتسال آسیا از قدرت بالایی برخوردار هستند می‌توانند امسال با ۲ تیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان جام باشگاه های آسیا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی برزیلی پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی انتخاب شد که قرمزها بعد از جدایی چند مربی، به دنبال استخدام دستیار خارجی بودند و بعد از شروع فصل، اوسمار را انتخاب کردند.

ویدئو: 330720

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: من همیشه انگلیسی خواندم و روی لیگ‌های دیگر مطالعه کردم. می‌دانستم شاید در آینده فوتبالم در خارج از برزیل کار کنم. فکر می‌کردم از تایلند یا کشورهای عربی برایم پیشنهاد بیاید اما هیچوقت فکر نمی‌کردم از ایران پیشنهاد دریافت کنم.

او با اشاره به دریافت پیشنهاد پرسپولیس گفت: وقتی پیشنهاد پرسپولیس و بزرگی این باشگاه را دیدم و مطالعه و تحقیقات کردم، در ۳۶ ساعتی که زمان داشتم، قبول کردم و به ایران آمدم.

سرمربی قرمزها در مورد آشنایی با یحیی گل‌محمدی نیز عنوان کرد: آمدنم به ایران رابطه مستقیم با آقا یحیی داشت و به خاطر ایشان آمدم.

ویه را با اشاره به شناخت از ایران توضیح جالبی داد و گفت: در آن ۳۶ ساعت ارتباط زیادی برقرار کردم. اخباری که از ایران به غرب می‌آید، خیلی متفاوت است اما وقتی می‌آیی، همه چیز فرق می‌کند. ما با آقای مارکو که الان کمک مربی استقلال خوزستان هستند، در سی بی اف با هم مجوز مربیگری گرفتیم. ایشان هم وقتی به اینجا آمدند، نظرشان عوض شد. یکی از دوستانم که در کنسول اروگوئه در ایران بود، برایم توضیح داد زندگی در ایران خیلی خوب است. راجع به فوتبال مستقیم با آقا یحیی صحبت کردم، اما درباره زندگی در اینجا به من اطمینان دادند کشور خوبی است و من هم شک نکردم و آمدم.

وی همچنین درباره شناخت از فوتبال ایران نظرات جالبی داشت: فوتبال ایران در کل دنیا شناخته شده است. وقتی تیم ملی ایران به جام جهانی آمدند، در کمپ تیم کورینتیانس تمرین می‌کردند. دوستان من آنجا کار ترجمه انجام می‌دادند و تقریبا شناخت من از آنجا شروع شد و با بچه‌هایی که در آن کمپ بودند، صحبت کردم و آشنا شدم. در جام جهانی هم تقریبا ۸۰ درصد بازی‌ها را دیدم.

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس