Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر موسیوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آتش نشانی بروجرد مجهز به دستگاه ضد عفونی کننده با مایع مخصوص می باشد که طبق آماری که روزانه از شبکه بهداشت و درمان بروجرد دریافت می کنیم اماکن پرخطر و خانه ها و محلاتی که بیمار کرونای مثبت وجود دارد ضدعفونی می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون بسیاری از اماکن عمومی و سازمان های وابسته به شهرداری بروجرد چندین بار توسط اکیپ های آتش نشانی بروجرد ضد عفونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت عملیات آتش نشانی بروجرد بیان کرد: هم اکنون نیز ماموران آتش نشانی به صورت شبانه روزی آماده ضدعفونی اماکن پرخطر هستند.

موسیوند افزود: بازار تاریخی بروجرد، اماکن خرید مانند پاساژها و مغازه های سطح شهر نیز به صورت دوره ای و روزانه توسط آتش نشانی بروجرد تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ضد عفونی می شوند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش نشانی شبانه روزی شبکه بهداشت و درمان شهرداری ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آتش نشانی بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است

نابودی زیرساخت‌های نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی طی ۲۰۱ روزی که از جنگ می‌گذرد و در عین حال، آواره شدن بیش از ۲ میلیون فلسطینی در این باریکه، در کنار نبود کمترین امکانات بهداشتی سبب شده است بیماری‌های مختلف عفونی در میان مردم شیوع پیدا کند. 

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد اکنون هپاتیت و مننژیت در میان فلسطینیان شیوع پیدا کرده است. 

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: بیماری‌های عفونی شدید به سرعت در حال گسترش در غزه است، زیرا شرایط غیربهداشتی از جمله آنها سرریز فاضلاب‌های انسانی به داخل خیابان‌ها و کوچه ها، و نیز نبود آب آشامیدنی کافی اصلی‌ترین دلایلی است که منجر به گسترش عفونت می‌شود.

این وزارتخانه به ویژه بر افزایش هشدار دهنده موارد هپاتیت و مننژیت تاکید کرده و خواستار حمایت فوری از همه نهاد‌های ملی، بین المللی، و بشردوستانه مرتبط با این موضوع شده است. 

پزشکان و امدادگران با توجه به فروپاشی سیستم بهداشت و درمان در غزه و نیز وضعیت وخیم انسانی به دلیل محاصره این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی، نسبت به همه گیری‌های بیماری‌های عفونی هشدار می‌دهند. 

برآورد‌ها نشان می‌دهد بیش از یک میلیون نفر از ساکنان غزه به بیماری‌های عفونی مبتلا شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال