Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: موضوع دبیرکلی نبی پس از ارتباط تصویری با AFC تأیید شد و نام وی در فیفا هم ثبت شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر مهدی علوی در پایان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دومین جلسه اعضای هیئت رئیسه ابتدا موضوع انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و با قاطعیت مطلق آرا آقای مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل جدید معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضا از زحمات ابراهیم شکوری تشکر کردند و آرزوی موفقیت برای او داشتند. مقارن با برگزاری جلسه و همچنین روز گذشته هیئت رئیسه فدراسیون به صورت اینترنتی جلسه‌ای هم با برخی مسئولان AFC داشتند و نامه رسمی ارسال شد برای معرفی آقای نبی به عنوان دبیرکل و آن‌ها هم تبریک گفتند و رسماً تأیید کردند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره استعفای رسمی شکوری، عنوان کرد: در جلسه‌ای که با آقایان ابراهیم شکوری و حیدر بهاروند در چهارشنبه دو هفته پیش برگزار کردند در این زمینه صحبت شده بود و این فرایند تغییر صورت گرفت. نامه AFC هم که رسیده است. به صورت عادی حتماً مباحث مختلفی در خصوص مسائل مختلف بین فدراسیون و AFC نامه‌نگاری می‌شود. 

علوی با اشاره به دومین مسئله مطروحه در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید کرد: مسئله بعدی در مورد موضوع اصلاح اساسنامه فدراسیون بود. یک جدول زمان‌بندی مشخص تهیه شده که در خصوص زمان بندی فرایند اصلاح اساسنامه، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و مقررات انتخاباتی را شامل می‌شود. این زمان‌بندی طراحی شده و در موعد مقرر خودش به مبادی ذی‌ربط در فیفا ارجاع خواهد داده شد. در روزهای آینده در این باره اطلاع‌رسانی می‌شود. البته مباحث بسیار روشن و مشخص انجام می‌شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در ارتباط با اینکه جزو وظایف سرپرست و رئیس فدراسیون است که دبیرکل را انتخاب کند اما این موضوع در فدراسیون ما دچار حاشیه شد، عنوان کرد: از رسانه‌ها تشکر می کنم که این موضوع را مورد توجه قرار دادند و همراهی کردند. در برخی مواقع هم شاهد بی‌تقوایی بودیم. امروز 18 فروردین خوشحالیم فضا به سمتی پیش رفت که موضوع به تأیید AFC رسید و در فیفا هم مراجعه کنید نام آقای نبی به عنوان دبیرکل قرار گرفته است. 

وی در مورد زمان برگزاری انتخابات گفت: این موضوع در مجمع عمومی مرتبط با اصلاح اساسنامه مطرح می شود. این اساسنامه به تأیید اعضای مجمع برسد و سپس به تأیید دولت برسد. مشی فدراسیون این بود این موضوع به سرعت انجام شود. 25 دی بعد از جابه جایی در فدراسیون این موضوع به سمتی رفت که اجرایی شود اما به هر دلیلی در آن مقطع نشد اما در مجمع مرتبط به اصلاح اساسنامه مشخص می شود. اجازه بدهید در مورد زمان صحبت نکنیم تا فرایند آن طی شود.

علوی در مورد اینکه فدراسیون چه تغییراتی ایجاد کرد تا AFC دبیرکلی نبی را تایید کرد، گفت: دیروز جلسه 4 ساعته بین اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و دوستان توضیحات کامل را دادند. در مکاتبات شاید برخی مسائل روشن نشود اما در جلسه مجازی که بین هیئت رئیسه فدراسیون و مسئولان AFC قرار گرفت همه جزئیات مطرح شد و مورد قبول و اعلام رسمی شد. 

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: اساسنامه فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی امیرمهدی علوی هیئت رئیسه فدراسیون فدراسیون فوتبال اصلاح اساسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!