Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلتفرم آرت‌جمیل دوبی فراخوانی برای مشارکت هنرمندان منتشر کرد و در آن از هنرمندان خواست که با پیشنهادات خود هنر و زیست هنریِ مطابق با دوران کرونا را تبیین کنند.

به گزارش قدس آنلاین، شرایط خاصی که همه‌گیری بیماری کرونا در جهان ایجاد کرده و سبک زندگی ویژه‌ای که به وجود آورده است، باعث ایجاد تغییرات فراوان در نگرش و باورهای مردم دنیای معاصر شده و دغدغه‌های فکری جدیدی را برای آنها به وجود آورده است، به‌گونه‌ای که سبک زندگی و اندیشه بسیاری از مردم جهان به دو بخش پیش و پس از کرونا تقسیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دنیای هنر نیز این موضوع تأثیر بسیاری داشته و هنرمندان یا نهادهای هنری به شکل‌های مختلف واکنش‌هایی به این موضوع داشته‌اند. در همین راستا پلتفرم آرت جمیل برنامه‌ای را به هنرمندان، هنرنویسان، محققین و کیوریتورهای ساکن خاورمیانه و شمال آفریقا پیشنهاد داده تا در آن هنر و زیست هنریِ مطابق با دوران کرونا را تبیین کنند. در این پروژه‌ فرهنگی ۵۰ پیشنهاد پذیرفته خواهد شد و بودجه حداکثر سه هزار دلاری برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

این پلتفرم از هنرمندان، نویسندگان و محققان مستقر در خاورمیانه و شمال آفریقا دعوت می‌کند پیشنهاداتی را برای پاسخ به چالش‌ها در بخش‌های خلاق و فرهنگی ناشی از بیماری همه‌گیر COVID-۱۹ ، شروع پروژه‌های جدید در خانه یا تطبیق شیوه‌ها و روش‌های کار با شرایط فعلی ارائه کنند.

علاقه‌مندان در سه بازه زمانی ۱۰ آوریل، ۳۰ آوریل و ۷ ژوئن فرصت دارند با مراجعه به صفحه  @art_jameel در این فراخوان شرکت کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز به کار هیئت‌های علمی برای معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد شهباز گهرویی در گفت و گو با تسنیم بیان کرد: فرآیند انتخاب چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویدادهای روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیداها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

به گفته وی، چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می شود.

به گزارش تسنیم، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 19 در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نماوا بایکوت می‌شود؟/ رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت می‌کنیم/ همایون اسعدیان: با شما قطع همکاری می‌کنم/ فرحبخش: برو سرامیکت را بفروش !
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟