Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی اعلام کرد: کود و سموم مورد نیاز کشاورزان و باغداران استان توسط شبکه تعاونی تحت پوشش استان توزیع می‌شود.

علی‌اکبر نژادرضا در این خصوص اظهار کرد: با توجه به شروع کشت بهاره و مرحله داشت محصولات کشاورزی پاییزه، شرکت‌های تعاونی تحت پوشش با تامین و تدارک کود و سموم مورد نیاز نسبت به توزیع آن در بین کشاورزان در تمامی ایام بعد عید بدون وقفه با لحاظ پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستائی استان، وی افزود: با توجه به رعایت سیاست‌های تولید محصول سالم، توصیه‌های کودی و سموم توسط کارشناسان جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع کود نیز بر اساس این توصیه‌ها در تخصیص سهمیه بر اساس سطح کشت کشاورزان منظور شده و بر اساس لیست مورد تایید مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است