Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع ويروس کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان همچنان با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات خودرویی مورد نیاز مشتریان در محل است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ايكو پرس به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این مجموعه خدماتی در شرایط بحرانی پیش آمده تلاش کرده است با الویت دادن به خدمات به روش‌های غیرحضوری حامی سلامت مردم بوده و با ایمن‌سازی بهداشتی حوزه خدمت‌رسانی خود، شرایط مناسبی را برای هموطنان فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، این مجموعه علاوه بر استفاده از زیرساخت‌هایی پیشین و گسترش آن و آمادگی کامل برای ارائه خدمات در محل را مورد نظر مشتريان را دارد كه اين امر با استقبال چشمگير هموطنان مواجه شد اين درحالي است كه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که از اواسط اسفند ماه سال گذشته ، به دلیل شيوع ویروس کرونا ، هموطنان را به ماندن در خانه و بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری این مجموعه دعوت کرده بود

همچنين بیش از 130 نمایندگی خود را در ایام نوروز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به نحوی تجهیز کرد که در صورت ضرورت مشتریان با خیالی آسوده از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

این در حالی است که در تعطیلات نوروز، برخی پرسنل کلیدی، مدیران، روسا و امدادگران به صورت حضوری یا دورکاری برای جلوگیری از خلل و وقفه در ارائه خدمات پس از فروش در خدمت هموطنان بوده‌اند. همچنین مرکز تماس ایران‌خودرو در حوزه‌های مختلف کاری با بیش از ۳۰۰ کارشناس در سه شیفت به‌صورت شبانه‌روزی مشغول پاسخگویی به موارد مطرح شده توسط مشتریان بوده است.

در این ایام ناوگان امدادی مجموعه به اقلام بهداشتی تجهیز شد و امدادگران شرکت امدادخودروایران با رعایت تمامی اصول و با استفاده از مواد ضد عفونی کننده در محل مشتریان حضور پیدا کردند.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ضمن تشکر از پزشکان و پرستارانی که در این ایام با از جان‌گذشتگی در راه حفظ سلامت مردم می‌کوشند مجددا از هموطنان درخواست کرد،‌ به منظور مبارزه با اپیدمی ویروس کرونا، از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر بپرهیزند و در صورت نیاز به خدمات محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو با شماره سراسری 096440 تماس حاصل فرمایند. همچنین این خدمات با استفاده از اپلیکیشن شرکت ایساکو و یا سایت شرکت امدادخودرو ایران به آدرس https://096440.com قابل ثبت و ارائه می‌باشد.

این شرکت درپایان اعلام کرد : تمامی نمایندگیهای مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در حال حاضر با رعایت کامل پروتکل بهداشتی پذیرای خودروهایی که مشکل آن در محل مشتری و با استفاده از امکانات غیر حضوری مرتفع نمی شود ، هستند .

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خدمات پس از فروش ارائه خدمات ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل اولویت بوده و در دست اقدام است.

سیدمحمد اعتماد اعجازی ۶ اردیبهشت در جلسه با کادر مراکز بهداشت به مناسبت هفته سلامت ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و پرستاران اظهار کرد: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اولویت اساسی است.

وی با اشاره به سرانه پایین تخت بیمارستان و فضاهای درمانی شهرستان اردبیل گفت: برای توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی شهرستان اردبیل چندین پروژه در دست اجرا است.

مشاور استاندار از پیشرفت خوب عملیات اجرایی ییمارستان نجف زاده خبر داد و بیان کرد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان برداشته می شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه ها به مساُئل اقتصادی رقم خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال رقم می خورد.

وی گفت: حمایت های لازم برای سرمایه گذاری درشهرستان انجام می شود و در این راستا روند سرمایه گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳